שירותי מטפלות סיעודיות ישראליות

תפקיד מטפלת סיעודית ישראלית או אחות סיעודית

מטפלת סיעודית מגיעה לבית המטופל למשמרות שנקבעות מראש לפי שעות על מנת לעזור למטופל בתפקודי היומיום .

עיקר תפקידיה הם :

  1. לשמור על ניקיון והיגיינת המטופל – רחצה , החלפת טיטולים , ניקוי סביבת המטופל.
  2. לדאוג לתזונה מתאימה – בישול ועזרה בהאכלתו
  3. עזרה במטלות הבית – בישול , כילי האוכל של החולה, כביסות החולה.
  4. לווי המטופל לטיול, לבדיקות – הליכה אם ניתן או כסא גלגלים.
  5. קניות וסידורים.

ניתן להזמין מטפלת סיעודית ישראלית למספר שעות ביום או בלילה ואף ל- 24/7 מספר ימים.

החלפת עובד זר בשבתות וחגים וחופשות .

השגחה על חולה בזמן אשפוז בבית חולים בשעות היום והלילה.

אפשר להזמין אחות סיעודית בהתראה קצרה ותוך שעתיים היא תגיע להשגחה טיפול בחולה היא דואגת לכל צרכי המטופל ונמצאת בקשר תמידי עם בני משפחתו לשם דווח על מצבו .

אור בלב סיעוד מספקת מטפלות סיעודיות אמינות מיומנות נחמדות שעובדות עם הלב והנשמה והמון אהבה על מנת לתת למטופל את הטיפול ההולם ביותר ולתת לבני משפחתו מנוחה ורוגע.

אור בלב מסירה דאגה מליבכם תזמינו כעת מטפלת במוקד ארצי 1800-202-009 והיא תגיע תוך שעתיים.

מטפלות סיעודיות ישראליות

מטפלת סיעודית ישראלית

העדפה של מטפלת סיעודית ישראלית נובעת מסיבות רבות. בעיקר בגלל הצורך של המטופל המוגבל במישהו שיוכל לתקשר איתו בצורה חלקה, ללא פערי שפה או תרבות. מן הסתם למטפלת סיעודית ישראלית יהיו יותר נושאי שיחה ותחומי עניין משותפים מאשר מטפלת זרה. לפעמים הקושי בפערי השפה ובצורך להסביר את מבוקשו מעייפים את המטופל והוא נמנע מלתקשר.

כדי שהטיפול הסיעודי יהיה מועיל חובה שלמטופל יהיה אמון מלא במטפלת. מטפלת סיעודית ישראלית משמשת למטופל כחברה וגם כפסיכולוגית. היא מקשיבה, מזדהה איתם, תומכת ומכילה את הבעיות. פנו עוד היום לייעוץ אל חברת אור בלב.

מה עושה מי שמעוניין בשרותי מטפלת סיעודית ישראלית?

מטפלות סיעודיות ישראליות מועסקות דרך חברת סיעוד. בתור התחלה יש לפנות לחברת סיעוד גדולה אמינה שיש מאחוריה רזומה והמלצות, בנוסף עליה להיות רשומה כחברת סיעוד פרטית, ניתן לבקש רישיון מבעלי החברה.

בשלב השני חשוב לציין את צרכי המטופל הסיעודי ולבקש התאמה של מטפלת מוסמכת ומומלצת. ניתן לקבל המלצות כתובות או לדבר עם מטופלים. החשיבות של הבדיקה חשובה, כדי שהמטופל יקבל מטפלת אמינה ומקצועית. כאשר המטפלת אינה טובה המטופל לא תמיד יודע להגיד זאת ולכן יש לבצע את הבדיקה מראש. למטפלת סיעודית ישראלית יש יתרונות רבים שפה תרבות ועוד, אך חשוב לדעת שמטפלים סיעודיים ישראלים מגיעים לכמה שעות יומיות בלבד ולא נשארית לשעות הלילה, מטופל שזקוק לסיעוד 24 שעות יעדיף מטפל סיעודי זר.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מטפלת סיעודית ישראלית ?

מטופל על ידי מטפלת סיעודית ישראלית זכאי לתוספת של 4 שעות שבועיות בנוסף לשעות הרגילות שנקבעו בחוק הסיעוד. חשוב לבחור מטפלת סיעודית ישראלית שדוברת את אותה השפה של המטופל כדי להקל על התקשורת הבסיסי. כיום בחברות הסיעות מועסקות מטפלות סיעודיות דוברות שפות רבות.

למטפלים סיעודיים יש גם הכשרה רפואית, יש להם אפשרות להעניק טיפול רפואי מלא במידת הצורך, לסייע בבדיקות או באבחנות שמבוצעות בקופות החולים כמו בדיקת לחץ דם, ולחסוך מהמטופל טרטור. חברת אור בלב בע”מ היא חברת סיעוד ותיקה בפריסה ארצית.

שירותי מטפלות סיעודיות

 שירות מטפלות סיעודיות ניתן באמצעות חברת סיעוד. מדובר בשירות מקצועי לטיפול צמוד בבני הגיל השלישי שמתקשים בתפקודם, או לבעלי בעיות רפואיות שגורמות להם לאבדן היכולת לבצע מגוון פעולות שבשגרה כדוגמת להתלבש בכוחות עצמם, לאכול להתקלח ועוד.

המטפלות הסיעודיות מלוות את המטופל לאורך כל שעות היום או בשעות שהוא זקוק לכך. מטפלת סיעודית היא אחות בהכשרתה והיא מסוגלת לבצע פעולות רפואיות שונות כמו בדיקת מדדים, זיהוי בעיות שונות ומתן מענה רפואי מיידי, מדובר בסיוע רפואי לכל דבר.  זקוקים למטפלות סיעודיות? אור בלב בע”מ היא חברת סיעוד ותיקה בפריסה ארצית המתמחה בהענקת שירותי טיפול סיעודי והשגחה על חולים וקשישים מצד מטפלות סיעודיות מקצועיות.

מטפלות סיעודיות –  צורך חברתי.

קשיש שנשאר בביתו זמן רב ללא יצירת קשר עם בני אדם חש בדידות רבה שיכולה לגרום למצב נפשי ירוד. מטפלות סיעודיות משמשות גם כחברה עבור המטופל, מטפלת סיעודית טובה יודעת להקשיב ולהכיר את המטופל, להבין לנפשו הוא מצידו נקשר ונותן את אמונו. מטפלות סיעודיות מלוות את המטופל לאורך תקופה ואפילו שנים כאשר יש כימיה טובה יש גם שיתוף פעולה הדדי וזה מספק לו צורך חברתי.

כיצד זה משפיע על בני המשפחה?

 בני המשפחה של המטופל הם גם צד משמעותי בעניין. הם מבינים שלא יוכלו להיות ליד המטופל במשך הזמן שהוא זקוק ולכן לוקחים סיוע, אך זה מלווה בחשש. האם המטפלת תדע מה הבעיה? כימד המטופל יגיב? האם היא תבין אותו? האם אפשר לסמוך עליה? ועוד שאלות רבות.

מטפלות סיעודיות עוברות הכשרה שמאפשרת להם לתת מענה לכל צורך ולרכוש את אמונו של המטופל על ידי תהליך הדרגתי. כאשר בני המשפחה מבינים שהוא בידיים טובות הם נהנים משקט נפשי. כדי שיהיה ניתן להנות משקט נפשי מלא, חשוב לדעת לאיזו חברת סיעוד לפנות, לקבל המלצות ולקרוא ביקורות. חברות וותיקות עדיפות, כאלו שיש להם מוניטין וניסיון של שנים. חשוב לעשות בדיקות התאמה מול המטופל. לוודא שהמטפלת דוברת את שפתו ומבינה את מכלול הבעיות מהן הוא סובל. אור בלב בע”מ היא חברת סיעוד ותיקה בפריסה ארצית המתמחה בהענקת שירותי טיפול סיעודי.

שתף אותנו עם:

מידע נוסף בנושא

מטפלת סיעודית

סיעודי הוא אדם שמוגדר ככזה, קשיש או צעיר לפעמים מדובר בתשוש נפש. על מנת שיוגדר כסיעודי על פי ההגדרה עליו לעמוד בשני תנאים יחד:

1 מצב בריאותו ותפקודו ירודים כתצאה ממחלה או מליקוי גופני. הוא סובל מבעיה רפואית הדורשת מעקב צמוד על ידי גורם מוסמך לתקופה ממושכת.

  1. מתקיימים בו אחד או יותר מהמצבים הבאים : הוא מרותק למיטה או לכסא גלגלים. יש לו בעיית שליטה בסוגרים. קושי בהליכה בגלל בעיה פתולוגית.

מטפלת סיעודית מסייעת לקשיש או למוגבל באופן קבוע בביצוע פעולות יומיומית. היא מקצועית עם הכשרה רפואית וידע בטיפול בבעיות שונות. בחברת אור בלב תמצאו מגוון שירותים של מטפלות סיעודיות.

 

מטפלת סיעודית – בשביל ההורים

אם ההורים שלכם נמצאים בגיל השלישי במצב סיעודי, וזקוקים לסיוע תדאגו להם. חשוב שהם יחיו בצורה המיטבית שניתן, יקבלו את הטיפול הטוב ביותר שישפר את איכות החיים שלהם וייתן לכם שקט נפשי. תוכלו לפנות למרכזי סיעוד שיאפשרו לכם לקבל מטפלת סיעודית קבועה, כזו שמתאיה למאפיינים ולצרכים של האדם הסיעודי. מטפלת סיעודית טובה מגיעה עם תעודות והסמכות. במהלך שנות עבודתה היא עוברת ימי עיון והדרכות שוטפות, היא מסייעת למטופל הסיעודי במטלות שאינו יכול לבצע, אך גם תומכת נפשית ובריאותית נותנת יעוץ מקצועי לסיעודי ולבני משפחתו.

מה חשוב לדעת על מטפלת סיעודית?

את העלויות בגין השירות של מטפלת סיעודית ניתן לקבל בחזרה, דרך הביטוחים המשלימים של קופות החולים. כל אחד לפי תנאי הביטוח שלו. במרבית המקרים קשיש סיעודי שעומד בתנאי הביטוח הלאומי יכול לקבל סיוע קבוע לפי מספר שעות שיקבעו לו. פעולות שמגדירות אדם כסיעודי הם כאשר הוא אינו יכול לבצע מספר פעולות בסיסיות בעצמו, לאכול, לשתות, להתרחץ, לקום, לשבת, ללכת, לשלוט על הסוגרים ועוד. כדי לשמור על מצבו המנטלי של הסיעודי חשוב לתת לו סיוע מבעוד מועד ולא לחכות שהמצב יחמיר, תחושת השגרה והמסוגלות תתן לו הרגשה יותר טובה ותשמור על בריאותו. לשירות מטפלת סיעודית פנו עוד היום אל אור בלב בע”מ

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט