אחות פרטית בירושלים

ירושלים היא ליבה של מדינת ישראל ומונה למעלה מ800 אלף תושבים! האוכלוסייה המתגוררת בירושלים הינה אוכלוסיה מגוונת וחבריה מגיעים בגיל גיל בחלוקה טבעית. שירותי הרפואה בירושלים הם מהמתקדמים בעולם וכוללים מגוון רחב של בתי חולים ביניהם בית חולים הדסה, בית חולים שיקומי אלין, בית חולים משרד לדך, בית החולים אוגוסטה ויקטוריה, סנט ג’וזף ועוד.

אור בלב היא חברה ישראלית ומוסד ידוע בעל שם אשר מספק שירותי אחיות פרטיות ומטפלות סיעודיות בפריסה ארצית מלאה בכל שעה ובכל מיקום בירושלים וברחבי ישראל.

אנו מתמחים בהשמת אחיות פרטיות ישראליות מוסמכות, מנוסות ומקצועיות לבית המטופל או לבית החולים. צוות האחיות של אור בלב טיפול סיעודי נבחר בקפידה כדי להעניק ללקוחותינו את הטיפול וההשגחה הראויים כשאתם צריכים אותם.

אחות פרטית בירושלים בכל שעה!

זקוקים לאחות פרטית למספר שעות? צריכים השגחה של אחות פרטית לתקופה של כמה ימים? אור בלב ערוכה לספק לכם את שירותיה של אחות פרטית תוך מספר שעות משעת ההזמנה לביתכם או להשגחה אישית בבית החולים.

שירות מקיף – אחות פרטית בירושלים שכולל השגחה רפואית

בין אם בחרתם להזמין אחות פרטית לבית חולים בירושלים או לביתכם הפרטי, תפקידיה של אחות פרטית מוסמכת מגוונים ומותאמים לצורך הטיפול של בן המשפחה / יקיר לבכם עבורו אתם מזמינים אחות.

תפקידיה של אחות פרטית כוללים השגחה רפואית אישית ומתן עזרה וטיפול בכל צרכי הלקוח כולל ולא רק מתן תרופות, בדיקות דם, איתור מצוקה רפואית או סממנים רפואיים מתריעים (ויידוע הצוות הרפואי), עזרה בהתאיידות, האכלה, הבאת המטופל לבדיקות ועוד.

מלווים אתכם בכל צעד – אחות פרטית בירושלים

זקוקים למידע נוסף לפני שאתם מזמינים אחות פרטית? אנו עוזרים לכם בכל שלב בתהליך

  • נספק לכם את המידע הנדרש
  • לרשותכם מרכז שירות שפועל 24 שעות ביממה
  • צוות האחיות המנוסה והמקצועי בישראל
  • עוזרים לכם לבחור אחות מוסמכת המתאימה למצב הרפואי
  • מגוון רחב של אחיות אשר דוברות את השפה הנדרשת
  • אלפי לקוחות מעידים על רמת השירות והמקצועיות!

שירות אנושי, אדיב, מקצועי ומהיר

אור בלב טיפול סיעודי היא חברה ישראלית מהוותיקות במשק הישראלי. צוות האחיות והמטפלות הסיעודיות שלנו (רוצים לדעת עוד על טיפול סיעודי?) נבחר על פי אמות המידה המחמירות ביותר כדי להעניק לכם את הטיפול המסור והמקצועי ביותר

אנו מתגאים במתן שירותי אחיות פרטיות ומטפלות סיעודיות כבר למעלה מ20 שנה ובנינו את מוניטין החברה תוך הקפדה של שירות ראשון במעלה. פנו אלינו היום למידע נוסף על שירותי אחיות פרטיות בירושלים ונשמח לעמוד לרשותכם.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט