בית חולים העמק עפולה

שירותי אחיות בבית חולים העמק

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים בסיטואציות מורכבות בהן מצוי המתאשפז, כמו לאחר ניתוח קשה, במהלך הדרדרות מצבו למצב סיעודי או אפילו מצב בו הוא מחובר למכונות הנשמה. למעשה מדובר בשירותים פרטיים הכוללים אחים מוסמכים, מטפלים, מטפלות מומחים ואנשי מקצוע מנוסים. השירות יכול להינתן לאורך כל שעות היממה או במשמרות על פי צורך המזמין, בין אם זה החולה עצמו או בני משפחתו המודאגים. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת בתחום הסיעוד הפרטי מזה שנים רבות והיא בעלת ניסיון רב הכולל אלפי משפחות מרוצות.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירות מנוהל היטב

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים במקרים מורכבים, והם מתמקדים בטיפולים שלרוב אינם רפואיים, מאחר ואלו משימות שמבצע הצוות הרפואי שנושא את האחריות על המטופל בסופו של יום. שירותינו מתמקדים בהשגחה צמודה ליד המיטה, בסיוע באכילה ושתיה, בליווי לשירותים, לירידה מהמיטה אל הכיסא על מנת להתנייד ועוד. מי שמרוויח מכך הוא כמובן החולה עצמו, הצוות הרפואי שמקבל עזרה מעולה, וכמובן בני המשפחה של החולה. כך, בני המשפחה אינם חייבים להגיע למשמרות מייגעות ולסעוד את יקירם בעצמם, ויכולים להתפנות לעיסוקיהם השוטפים. הם כמובן יוכלו להגיע לביקורים וייהנו משקט נפשי ביודעם שיקירם מצוי בידיים טובות. כמו כן, משפחת המטופל אף יכולה לשמור על החשבוניות שמתקבלות מחברת האחיות, ולקבל החזר כספי מקופת החולים שהמאושפז חבר בה בעזרתם. השירות יימשך בבית החולים ככל הנדרש, אבל יכול גם להמשיך לאחר שחרורו לביתו, במידה והוא עודנו זקוק לסיוע. חברת האחיות מספקת עובדים מיומנים, מוסמכים ומנוסים ואחראית גם על ניהול השירות- מנהל מטעמה ידאג לתחלופה שוטפת של הצוות הטיפולי ולכל מה שנדרש. צוות החברה כמובן יהיה בקשר שוטף עם נציגי המשפחה וידווחו להם על אירועים חשובים או אחרים, ישמע את בקשותיהם ויישם אותם במהירות ויעילות. כמו כן, ניתן לקבל את שירות על פי הזמנה מסודרת מראש או אפילו בהתראה קצרה של שעה אחת או מספר שעות ספורות.   

שירות מקצועי

חברת "אור בלב" בע"מ בעלת תשתית מעולה ואיכותית המותאמת לפעילות מסורה, שרותית ומקצועית, הפרוסה בכל רחבי הארץ, ובפרט באזור העמקים. עובדיה מסורים לעבודתם ויספקו שירות אישי לכל לקוח ולקוח, הכולל ייעוץ, אספקת עובדים, ליווי ותמיכה וניתן במחירים נוחים לכל כיס. בין אם אתם מחפשים אחות לילה או מטפלות לקשישים – אנחנו כאן על מנת לספק לכם פתרון שיעניק לכם ראש שקט

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט