בית חולים שערי צדק ירושלים

שירותי אחיות בבית חולים שערי צדק

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים למאושפזים הסובלים מבעיות מורכבות במיוחד בנוסף לטיפול צוות בית החולים. למעשה מדובר על שירותים פרטיים שמטרתם העיקרית היא השגחה צמודה אחרי ניתוחים, במצבים מסכני חיים, לאנשים סיעודיים או מורדמים ומונשמים ועוד. השירות יכול להינתן לאורך כל שעות היממה או במשמרות אותם בוחרים המטופל או בני משפחתו שהזמינו את השירות. חברת האחיות "אור בלב" יכולה לשלוח אחים ואחיות מוסמכים ישראלים בלבד, בנוסף למטפלים ומטפלות מומחים בתחומם ובעלי ניסיון עשיר לבתי החולים הפזורים בכל רחבי הארץ.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

אחריות רבה

שירותי אחיות בבית חולים מסייעים רבות לחולה עצמו, למשפחתו, ולצוות הרפואי בבית החולים בו הוא מאושפז. המטלות שהם מבצעים כוללים עזרה באכילה ושתייה, ליווי לשירותים, למקלחת וסיוע בשמירה על היגיינה בסיסית, בעזרה לירידה מהמיטה וכדומה. אין הם אמורים לטפל בחולה מבחינה רפואית, שכן העבודה הזאת נעשית על ידי הצוות הרפואי של בית החולים האחראי על שלום מטופליו, אבל המשימות הקטנות הללו ורבות אחרות, מקלות על כל המעורבים ומאיצות את ההחלמה המהירה של המטופל. בני המשפחה הם המרוויחים הנוספים, שכן המעמסה בשהייה ליד מיטת יקירם יורדת מכתפיהם, ובנוסף הם נהנים משקט נפשי ביודעם כי הוא זוכה לטיפול מעולה ומסור ע"י אנשי מקצוע. השירות יכול להימשך לאורך כל זמן השהייה בבית החולים ואף אפילו בבית המטופל לאחר שחרורו מהאשפוז- הסמכויות של המטפלים בבית מתרבות, כי שם הם יכולים גם לתת תרופות, לבצע בדיקות לחץ דם, לבדוק רמות סוכר בדם ועוד. השירות כרוך בתשלום, אבל ניתן לקבל החזר כספי מקופת החולים בה המאושפז חבר על סמך חשבוניות מתאימות. חברת המטפלות מעמידה צוותים על פי הזמנה מסודרת או בהתראה קצרה של עד כשעתיים. מנהל מטעמה יפקח על החלפת המשמרות וידאג שכל העת יהיה מטפל ליד מיטת החולה, ויהיה בקשר עם נציג המשפחה להעברת מידע, לקבלת הערות ובקשות וכיוצא בזה.

שירות מסור מעובדים מהימנים

מומלץ לקבל שירות מקצועי עם יחס אדיב ואישי מחברת "אור בלב" בע"מ בעלת המוניטין הנהדר בתחום. השירות של החברה כולל ייעוץ, ליווי ותמיכה וניתן במחירים נוחים לכל כיס, ומנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים והשתלמויות בתחום וממתן שירותים מורכבים ללקוחות רבים.

 

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט