בית חולים קפלן רחובות

שירותי אחיות בבית חולים קפלן

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים עבור חולים אשר מאושפזים במצבים מורכבים ורגישים לאחר ניתוחים קשים, בעת שהם במצבים מסכני חיים ומחוברים למכונות הנשמה או נמצאים במצב בו הם אינם יכולים לדאוג לעצמם ולרווחתם. השירות הינו פרטי ויכול להינתן לאורך כל שעות היממה, או לחילופין למשמרות לילה או יום בלבד, בהתאם לצרכי כל מטופל ומטופל, אשר מוזמן על ידי החולים עצמם או בני משפחותיהם. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת בתחום הסיעוד והטיפול ולקוחות עבר רבים ממליצים עליה רבות.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות עם השגחה צמודה

שירותי אחיות פרטיים בבית חולים נועדו להשגחה צמודה אבל גם לביצוע מטלות שונות לאורך תקופת האשפוז- עזרה באכילה ושתייה, בירידה מהמיטה לכיסא ובהתניידות ברחבי בית החולים, בליווי לשירותים, בהחלפת חיתולים, שמירה על היגיינת המטופל ועוד. החברה למעשה שולחת אחיות ואחים מוסמכים ישראליים בלבד, כמו גם, מטפלים ומטפלות בעלי ניסיון היודעים לבצע היטב מלאכתם, והתוצאה מכך היא עזרה רבה לחולה, לצוות הרפואי של בית החולים ולמשפחה. הטיפולים הפרטיים בבית החולים אינם רפואיים, מאחר והאחריות הבלעדית על שלום המטופל היא על כתפי בית החולים. מו כן, משפחת המטופל מרוויחה מעצם חלוקת העומס ליד מיטת החולה, ומכך שהם אינם צריכים לסעוד אותו, ונהנים משקט נפשי עקב הידיעה שהמטופל מצוי בהשגחה צמודה מקצועית ומסורה. השירות יינתן בבית החולים לתקופת זמן ארוכה ככל הנדרש, ואף ניתן להאריכו גם לאחר שהמטופל משתחרר לביתו אך עדיין זקוק לעזרה נוספת. השירות בבית הינו לרוב מורכב יותר, כי הסמכויות הניתנות למטפלים רבות יותר- כך הם יזריקו זריקות, יתנו תרופות, יבצעו בדיקות דם ובדיקות לרמת סוכר בדם וכיוצא בזה.

שירות מחברה מובילה בתחומה

חברת "אור בלב" בע"מ הינה בעלת מוניטין רב בעולם הסיעוד, נותנת שירות בכל רחבי הארץ ובשיתוף כל בתי וקופות החולים. לקוחות רבים מעידים כי מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי אשר כולל ייעוץ, ליווי ותמיכה, וניתן במחירים נוחים לכל כיס שאף ניתן להחזיר אותם מקופות החולים כנגד חשבונית.

 

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט