בית חולים בלינסון

שירותי אחיות בבית חולים בלינסון

שירותי אחיות פרטיים בבית חולים ניתנים למטופלים בסיטואציות שונות כמו תקופת החלמה לאחר ניתוח מורכב, הדרדרות מצב מטופל לכדי מצב סיעודי ועוד. השירותים מגיעים על פי בקשת החולים עצמם, בני משפחותיהם או קרובים אחרים, אשר מעוניינים לוודא שיקירם מקבל את הטיפול הטוב ביותר שאפשר במהלך אשפוז ואף אחריו. מדובר למעשה בהשגחה צמודה וסיוע לחולה חסר האונים בביצוע מטלות שונות, לעיתים במשמרת של כמה שעות ביום או אפילו מסביב לשעון, 24 שעות ביממה. מדובר בסיוע חיוני שנהנים ממנו כל אלו המעורבים בטיפול בחולה. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת בתחום הסיעוד שנים ארוכות, ועובדיה הם אחים ואחיות ישראלים מוסמכים בלבד, שעוסקים במלאכת קודש זאת באופן קבוע לאורך זמן רב.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

טיפול צמוד ומסור

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים כתוספת לטיפול הרפואי הניתן על ידי צוות המחלקה, ויתר על כן, למרות המקצועיות של האחיות הפרטיות אסור להן לבצע טיפולים רפואיים על דעת עצמן מאחר והאחריות על המטופל איננה שלהן אלא של צוות בית החולים. שירותי האחיות לרוב כוללים השגחה, סיוע באכילה ובשתייה, ליווי ועזרה בשירותים ובמקלחת כאשר הדבר מורשה, החלפת חיתולים במידת הצורך ועוד. אלו הן משימות משלימות, שמסייעות רבות ומקלות בצורה משמעותית על הצוות הרפואי בבית החולים. השירות חיוני כמובן לחולה, ומתבקש לאחר ניתוח קשה, כאשר הוא בסיטואציה מסכנת חיים ומחובר למכונת הנשמה, או כאשר הוא סיעודי וזקוק לסיוע מיוחד. בני המשפחה של המטופל שמחים מהשירות, מפני שהוא מוריד מעל כתפיהם את עול ההימצאות בצמוד למיטת בית החולים, ונותן להם מרווח נשימה לנהל את חייהם תוך ביטחון שיקירם מטופל בצורה מסורה. משפחת המטופל אף יכולה לקבל החזרים כספיים מקופות החולים כנגד חשבוניות שחברת האחיות מוסרת להם. חשוב לדעת כי ניהול כל הפרוצדורות האלו נעשה על ידי מפקח מטעם החברה, שאחראי להבאת אחיות מקצועיות שמכירות את העבודה היטב מתוקף עיסוקן בה לאורך שנים, הוא ידאג להחלפת משמרות מדויקת ולכך שהחולה לא יהיה אפילו רגע אחד ללא השגחה. השירות יכול להינתן לאורך כל תקופת האשפוז וגם לאחריו, כשהוא עובר למוסדות אחרים או חוזר לביתו.

שירות מחברה  מקצועית

חברת "אור בלב" בע"מ הינה חברה מקצועית ומיומנת ומטופלי עבר רבים ממליצים לקבל ממנה שירות מסור עם יחס אישי. השירות כולל ייעוץ, אספקת אחיות ואחים מוסמכים ישראלים, מטפלים ואנשי מקצוע נוספים ועוד, במחירים נוחים ובמסירות נפש כלפי כל מטופל ומטופל.

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט