בית חולים הדסה הר הצופים ירושלים

שירותי אחיות בבית חולים הדסה הר הצופים

שירותי אחיות פרטיים בבית חולים נדרשים בנסיבות שונות ומורכבות, בהן מטופל זה או אחר זקוק לסיעוד וליווי צמוד יותר מכפי שבית החולים יכול לספק לו. מדובר בשירותי אחים, אחיות, מטפלים ומטפלות מוסמכים וישראליים המוזמנים על ידי החולה או בני משפחתו ומבצעים מטלות שונות ומגוונות, בעיקרון השגחה, סיעוד וליווי לאחר ניתוח מורכב, בעת שהוא נמצא במצב קשה ובסיכון חיים, כשהוא סיעודי ועוד. חברת "אור בלב" בע"מ מתמחה במתן שירותי אחיות מקצועיות ומנוסות במחירים משתלמים שאפילו ניתן לקבל עליהם החזר כנגד חשבונית.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות בבית חולים – עם אחריות מלאה

שירותי אחיות בבית חולים הינם שירותים פרטיים המתווספים על השירותים הניתנים במחלקות האשפוז- תפקידם הוא להשגיח, לסייע במקלחת, בליווי לשירותים, באכילה ושתייה ובמשימות דומות. הם מבצעים מטלות אלו תחת הדרכת הצוות הרפואי שהאחריות על המטופל הינה עליו. השירות יכול להינתן בלילה או לחילופין סביב השעון וכך הוא "משחרר" את בני המשפחה מהצורך לעצור את חייהם ולסעוד באדיקות את יקירם. שירות האחריות יעניק למשפחה דיווח שוטף על מצב יקירם, ויקבל ויישם בקשות כאלה ואחרות מהם, בתשומת לב ובסבלנות. בעזרת השירות משפחת המטופל רוכשת שקט נפשי ביודעם שהטיפול לבן משפחתם הינו מיטבי ומקצועי. הזמנת השירות נעשית לרוב לקראת ניתוח ולאחריו, כאשר החולה במצב מסוכן או מחובר למכשירים רפואיים, ואף ניתן במהירות ובזמינות גבוהה במיוחד במקרה הצורך, עד כשעתיים מרגע הפניה. כמו כן, ניתן להמשיך ולקבל ליווי סיעודי ורפואי מאותם אחים מוסמכים גם לאחר שהחולה משתחרר לביתו מבית החולים וזקוק לעזרה בביתו. משפחת המטופל אפילו יכולה לקבל החזר כספי על השירות באמצעות הגשת החשבוניות לקופת החולים בה המטופל חבר.

שירות מקיף

חברת "אור בלב" בע"מ הינה בבעלת מוניטין מעולה בתחום הסיעוד, ומשפחות רבות ממליצות עליה בחום בזכות עבודת הצוות המקצועי והמיומן, אדיבותם וסבלנותם. שירותי החברה כוללים ייעוץ, השגחה מקרוב, תמיכה וסיעוד, ליווי ועוד, במחירים נוחים לכל כיס.

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט