בית חולים אסף הרופא

שירותי אחיות בבית חולים אסף הרופא

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים למאושפזים המצויים במצבים רגישים ומורכבים, על ידם או על ידי בני משפחותיהם הדואגים לשלומם. השירות יכול להינתן במתכונת של 24/7 או במשמרות על פי בחירת המזמין ובהתאם למצב המטופל ולצרכיו.  חברת "אור בלב" בע"מ פועלת בתחום מזה שנים ארוכות ומעניקה שירותי אחים ואחיות מסומכים וישראלים בכל רחבי הארץ, בשיתוף עם כל בתי החולים.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

במסירות ואחריות

שירותי אחיות פרטיים בבית חולים ניתנים כתוספת לשירות של צוות המחלקה הנושא באחריות לשלומו של החולה. השירות מתבקש לרוב כאשר החולה נמצא לאחר ניתוח, אם הוא סיעודי או מצוי במצב מסכן חיים. בפועל, לבית החולים נשלחים אחיות ואחים מוסמכים ישראליים, מטפלים, מטפלות ומומחים אחרים בתחום, בעלי ניסיון רב אשר משגיחים מקרוב ומסייעים לחולה בביצוע משימות שונות- אכילה ושתייה, שימוש בשירותים ובמקלחת, הובלת המטופל מהמיטה אל הכיסא וכדומה. בני משפחת המטופל  הם המרוויחים העיקריים, משום שהם יכולים להיות רגועים שעל אף העומס במחלקות יקיריהם מקבלים טיפול צמוד, מקצועי ומסור. כמו כן, הם יכולים להתפנות לעיסוקיהם ואף נהנים משקט נפשי בזכות השירות. כמו כן, חשוב לזכור כי השירות יינתן זמן ארוך ככל הנדרש, ויכול אף להימשך גם בעת השהייה בבית בתום האשפוז. הטיפול בבית נעשה על ידי אח, אחות או מטפלים סיעודיים ישראלים מוסמכים, שלוקחים על עצמם סמכויות נוספות כמו הזרקת חומרים, פיקוח על נטילת תרופות, בדיקת לחץ דם, בדיקת רמת הסוכר וכיוצא בזה. ניתן להזמין את שירות בהתראה קצרה של כשעתיים מראש, ואף לקבל החזר כספים תמורתו מקופת החולים שבה המטופל מבוטח כנגד חשבונית מתאימה. החברה המספקת את העובדים המסורים אחראית גם על שיבוצם במשמרות- מנהל מטעמה יקפיד שכל העת יהיה מטפל ליד מיטת החולה על מנת לדאוג לכל צרכיו. כמו כן, הצוות יהיה בקשר רציף עם משפחת המטופל ויעדכן אותו על אירועים חריגים במידת הצורך, ישמע הערות או בקשות וידאג ליישמן במהירות.

שירות מקצועי

חברת "אור בלב" בע"מ הינה בעלת מוניטין מעולה בזכות אלפי מטופלים ממליצים ומרוצים להם סייעה בהצלחה במהלך השנים. השירות כולל ייעוץ, ליווי ותמיכה וניתן במחירים נוחים שאפילו אפשר לקבל עבורם החזר כספי. הצוות שלנו ישמח להעמיד לרשות כל מטופל ומטופל את כישוריהם לכל לקוח נזקק – וותיק או חדש כאחד.

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט