בית חולים גליל נהריה

שירותי אחיות בבית חולים גליל

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים עבור חולים אשר זקוקים לכך עקב מצבם הבריאותי הרגיש והמורכב שדורש סיוע נוסף. השירותים הללו הם פרטיים ומוזמנים על ידי החולים עצמם או בני משפחותיהם הדואגים לשלומם, והם יכולים להינתן בהתראה קצרה בת שעה עד שעתיים בגלל הפריסה המעולה של החברה באזור הצפון בפרט ובכל הארץ בכלל. השירות כרוך בתשלום, אבל ניתן לקבל עליו החזרים כספיים מקופת החולים המבטחת את המאושפז בהתאם לחשבוניות המוצגות לה. חברת "אור בלב" בע"מ פעולת בתחום הסיעוד והטיפול ומעסיקה אחים ואחיות מוסמכים ומיומנים בלבד.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

מלווים אתכם בנאמנות ובמסירות

שירותי אחיות בבית חולים מתמקדים בעיקר בהשגחה צמודה ובסיעוד למעשה, ובמהלכם מסייעים המטפלים לחולה בהיבטים שונים כמו עזרה באכילה ושתייה, בהרטבת הפה בנוזלים לאחר ניתוח, בליווי לשירותים ולמקלחת, במעבר מהמיטה לכיסא נוח או לכיסא גלגלים לשם התניידות ועוד. עם זאת, האחים הפרטיים מנועים מטיפולים רפואיים מורכבים הנעשים על ידי הצוות הרפואי בלבד, אבל הסיוע מצידם רב. מרוויחים נוספים מהשירות הם גם בני המשפחה הנעזרים במטפלים ומטפלות,   שנהנים משקט נפשי ביודעם שיקירם נמצא בהשגחה צמודה מעולה ובידיים טובות ואמינות. כמו כן, ניתן לקבל את השירות לאורך כל תקופת האשפוז ואף להאריכו בבית לאחר שהחולה משתחרר מבית החולים. השירות הניתן בבתים מאופיין באחריות רבה יותר, הכוללת קבלת סמכות למתן תרופות, בדיקת רמת סוכר בדם, הפעלת מחוללי חמצן, הזרקת זריקות ולמשימות דומות. החברה המספקת את המטפלים אחראית גם להפעלתם- מנהל מטעמה אחראי על סידור המשמרות וידאג שלא יהיה מצב שהחולה ייוותר ללא השגחה. הצוות יהיה בקשר רציף עם בני המשפחה וידווח להם על כל אירוע יוצא דופן זה או אחר, ישמע מהם בקשות והערות וידאג ליישמם על הצד הטוב ביותר.

שירות מקצועי

חברת "אור בלב" בע"מ הינה בעלת מוניטין רב ורבים מלקוחותיה יעידו כי מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי, הכולל ייעוץ, ליווי ותמיכה וניתן במחירים נוחים לכל כיס. אנשי הצוות שהיא מעסיקה בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיע ממתן שירות ללקוחות מגוונים לאורך שנים.

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט