בית חולים הלל יפה חדרה

שירותי אחיות בבית חולים הלל יפה

שירותי אחיות פרטיים בבית חולים ניתנים על פי הזמנות מיוחדות של החולים או בני משפחתם על מנת לדאוג באופן מיוחד לרווחת המטופל הזקוק לליווי וטיפול צמוד במיוחד. השירות יכול להינתן לאורך כל שעות היממה או במשמרות נבחרות, בהתאם לצורך, והוא כולל משימות שתורמות לרווחת חולה בעת האשפוז, כמו השגחה צמודה, סיוע באכילה ושתייה, ליווי לשירותים, הורדה מהמיטה וכדומה. ההשגחה מסייעת רבות לבני המשפחה, לצוות הרפואי, וכמובן, לחולה עצמו. חברת "אור בלב" בע"מ חרטה על דגלה לסייע באופר מסור ומכיל למטופלים ומשפחותיהם במיוחד בתקופות הקשות ביותר בחייהם.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות עם אחריות רבה

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים תחת השגחה ופיקוח של הצוות הרפואי הקיים בבית החולים, שהאחריות לשלום החולה חלה על כתפיו בסופו של יום, אך יחד עם זאת, הצוות נעזר במטפלים והמטפלות במשימות קטנות ומתישות אבל חשובות. כמו כן המשפחה של המטופל מרוויחה מכך שיקירם מצוי תחת השגחה מקצועית וצמודה, ואילו הם אינם צריכים לעצור את שגרת חייהם על מנת לסעוד את יקירם, מכיוון שרבים מהם עסוקים בענייני היום יום. ההשגחה יעילה במיוחד במצבים קריטיים ומורכבים, לאחר ניתוח, בעת שהחולה מצוי בסכנה מוחשית לחייו, כאשר הוא סיעודי ובנסיבות נוספות. העובדה כי כל אחד מהמטפלים המגיע למשמרתו הינו אח מוסמך ישראלי ובעל ניסיון רב מקלה מאוד גם מבחינה נפשית על משפחת המטופל, שיודעים כי אהובם נמצא בידיים טובות. אם להוסיף לכך את העובדה כי ניתן לקבל החזרים כספיים על ההוצאה מקופות החולים, אז היתרון בניצול השירות רק עולה ועולה. השירות יכול להימשך לאורך כל תקופת האשפוז ואף להמשיך גם לאחר שהחולה עוזב לביתו אך עדיין זקוק לסיוע.

שירות מקצועי

חברת "אור בלב" בע"מ נחשבת לבעלת מוניטין מצוין בכל רחבי ישראל, ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי, אנשי צוות מיומנים ומכילים. השירות כולל ייעוץ, אספקת עובדים, ליווי ותמיכה ונעשה במחירים נוחים לכל כיס. מנהלי החברה מנוסים מאוד במתן שירות זה, וישמחו להעמיד לרשות כל חולה וחולה את מירב המשאבים שיעזרו לו לצלוח תקופה מורכבת וקשה זו בחייו.

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט