בית חולים תל השומר

שירותי אחיות בבית חולים תל השומר

שירותי אחיות בבית חולים מוזמנים על ידי חולים הנמצאים במצבים מורכבים או על ידי בני משפחותיהם שרוצים לוודא כי הם מקבלים טיפול צמוד ומסור. מדובר למעשה על שירותים פרטיים לטובת השגחה צמודה וביצוע מטלות שונות לרווחת החולה, אשר יכול להינתן סביב השעון 24/7 או במשמרות בוקר או ערב, ע"פ דרישת הלקוח וצרכיו. השירות כרוך בתשלום, אבל ניתן לקבל החזרי כספים עבורו מקופת החולים בה המאושפז חבר על סמך הגשת חשבוניות מתאימות. חברת "אור בלב" בע"מ מעניקה שירותי אחיות בבתי חולים ובבתים פרטיים לאלפי לקוחות מרוצים.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות בבית חולים – עם ניהול מיטבי

שירותי אחיות בבית חולים מסייעים רבות לכל המעורבים במצבו של המטופל- לחולה עצמו, לבני משפחתו המודאגים וגם לצוות הרפואי בבית החולים בו הוא מאושפז. מדובר כמובן על אחיות ואחים מוסמכים ישראלים בעלי ניסיון עשיר ומיומנות גבוהה, שמבצעים עבור המטופל מטלות שונות כמו סיוע באכילה ושתייה, ליווי לשירותים ועזרה בשמירה על היגיינה בסיסית, החלפת חיתולים במידת הצורך וכדומה. המטפלים אינם מבצעים פרוצדורות רפואיות במחלקה מאחר והאחריות על כן מוטלת על הצוות הרפואי האחראי על שלום החולה. בני המשפחה של החולה מרוויחים חלוקה נוחה בנטל ההשגחה עם אחרים ויכולים להתפנות לעיסוקיהם בראש שקט. כמו כן, ניתן להזמין את השירות בהתראה קצרה מפני שהחברה בנויה לכך מבחינת הפריסה, וכמות העובדים המיומנים שהיא מעסיקה. ניתן להאריך את השירות ולקבלו גם לאחר שהחולה משתחרר לביתו מבית החולים, ובעת הליווי בבית המטפלים לוקחים על עצמם סמכויות נוספות ויכולים להגיש תרופות, להזריק זריקות, למדוד לחץ דם, לבדוק רמת סוכר בדם וכדומה. ניהול כל הפרוצדורה מוטל על נציג מטעם חברה המנהל את חילופי המשמרות בצורה מיטבית, כך שלא יהיה רגע בו לא תהיה השגחה צמודה על המטופל.

שירות מקצועי  

חברת "אור בלב" בע"מ הינה חברה בעלת תשתית מקצועית ואיכותית בתחום הסיעוד ומומלץ לקבל ממנה שירות מסור ויחס אישי, הכולל ייעוץ, ליווי ותמיכה ומסייע להחלמה תקינה ומהירה. מנהלי החברה בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום, המגיעים ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות ממגזרי אוכלוסייה שונים. וישמחו להעמיד שירות מסור לכל לקוח – חדש או וותיק כאחד.

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט