בית חולים בני ציון חיפה

שירותי אחיות בבית חולים בבני ציון

שירותי אחיות בבית חולים נדרשים בנסיבות שונות וכאשר המטופל נזקק לטיפול צמוד במיוחד במצב מסכן חיים, לאחר ניתוח או בעקבות הדרדרות במצבו הבריאותי והגבלה משמעותית ביכולתו לתפקד באופן עצמאי. השירות לרוב מוזמן על ידי החולה עצמו או בני משפחתו הדואגים לשלומו, הוא ניתן סביב השעון ולאורך כל היממה או בהתאם למשמרות שנקבעו. חברת "אור בלב" בע"מ בעלת ניסיון רב בעקבות שנים רבות של עבודה מסורה, וניתן לקבל ממנה ייעוץ אישי.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

טיפול באחריות ומסירות

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים לתושבי העיר וסביבותיה, ובעצם לכל מי שמאושפז במקום. האחיות למעשה כפופות להוראות הצוות הרפואי ואינן מבצעות מטלות רפואיות מורכבות במהלך שהות המטופל בבית החולים, מפני שהאחריות הרפואית מוטלת על כתפיו של הצוות הרפואי והוא ינחה את המשגיחים על החולה. השירות ניתן לאחר ניתוחים ופרוצדורות מורכבות אחרות, במצבים בהם המאושפז מצוי בסכנת חיים או בהחייאה, כאשר הוא סיעודי ובנסיבות נוספות. אין ספק, כי שירותי אחיות פרטיים מסייעים רבות לכל המעורבים- לחולה כמובן, ולבני משפחתו שאינם מסוגלים לסעוד אותו כל העת; הם עסוקים בניהול ביתם ומשפחתם, בניהול עסקיהם, בעבודה ועוד. הסיוע תורם רבות לשקט הנפשי שלהם ביודעם כי הוא מקבל את הטיפול הטוב ביותר. אפילו הצוות הרפואי נעזר בהם בתקופות לחץ, וכך יורד עול מכתפיהם. הטיפול כולל סיוע באכילה ושתייה, ליווי לשירותים,, סיוע במקלחת ובשמירה על ההיגיינה, החלפת חיתולים, ניידות על כיסאות הגלגלים ועוד. החברה מספקת אחיות ואחים מוסמכים ישראלים, בנוסף למטפלים ומטפלות מומחים בנושאים נוספים אשר עוסקים במשימות אלו לאורך כל ימות השנה. החברה אף ממנה מפקח לניהול, פיקוח ובין ואף איוש המקום כל העת האחראי על החלפת המשמרות. הצוות יהיה בקשר עם בני משפחת המטופל ויעדכן אותם על נושאים ואירועים חשובים.

שירות מקצועי

חברת "אור בלב" בע"מ בעלת מוניטין מעולה בתחום הסיעוד, ומטופלי עבר רבים ממליצים לקבל ממנה שירותי סיעוד מקצועיים עם יחס אישי. השירות כולל ייעוץ, ליווי ותמיכה ככל הנדרש, גם לאחר תום תקופת האשפוז כשהחולה משתחרר מבית החולים וחוזר לביתו.

 

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט