בית חולים אסותא רמת החייל

שירותי אחיות בבית חולים אסותא רמת החייל

שירותי אחיות בבית חולים נדרשים כאשר אנשים חולים לאחר ניתוחים מורכבים זקוקים להשגחה ולטיפול סיעודי צמוד ומסור יותר מכפי שבית החולים (או משפחתם לאחר הסיום האשפוז) יכולים להצמיד להם. השירות הוא שירות פרטי שניתן על פי בקשת החולים עצמם, בני משפחתם או קרובים אחרים שלהם. שירות האחריות יכול להינתן למשמרת אחת או שתיים ביום, ואפילו 24/7 בהתאם לצרכי כל מטופל ומטופל. הטיפול הצמוד מסייע רבות לכל המעורבים בדאגה ובהשגחה על חולה ומצוקותיו. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת בתחום שנים ארוכות ועובדת עם כל בתי החולים על מנת להעניק למטופלים שירות מקצועי ומסור.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות בבית חולים – השגחה ומשימות מוגדרות

שירותי אחיות בבית חולים מיועדים בעיקר להשגחה ולטיפול חיוני לו נזקק החולה. לאחר ניתוח קשה או כמה ימים לפניו במהלך ההכנה לו, בעת שנשקפת סכנה לחיי המטופל והוא מחובר למכשירים, כאשר הוא סיעודי או בהזדמנויות אחרות; אחיות, אחים, מטפלים ומטפלות מקצועיים ומוסמכים יבצעו עבורו מטלות דחופות והכרחיות- יסייעו בהאכלה ובשתייה, ילוו לשירותים ולמקלחת, יחליפו חיתולים וישגיחו מקרוב אחר מצבו הרפואי. השירותים הללו הינם פרטיים ואינם מגיעים במקום האחיות השייכות למחלקת בית החולים אלא כתוספת או תגבור לפעילותן. האחים ואחיות הפרטיים למעשה כפופים להנחיותיהם של צוות בית החולים מאחר והאחריות היא על כתפיו. הימצאותם מסייעת רבות לבני משפחה שאינם יכולים לשהות כל העת במחיצת המאושפז, מפני שהם עמוסים בעבודה או יש להם התחייבויות קודמות עם משפחתם. השירות הצמוד מרגיע את כל הצדדים- המטופל, משפחתו והצוות הרפואי בבית החולים. ניהול ושיבוץ המשמרות מצוי בידי החברה המספקת את האחיות- ראשית, היא דואגת לצוות מנוסה  הבקיא בתחום ומבצע משימות כאלו בשגרה. ניתן לקבל שירות אחיות באופן כמעט מיידי ובהתראה קצרה במיוחד- כשעתיים מאז הפנייה לחברה. השירות יכול להימשך ככל הנדרש, וגם להמשיך בבית, לאחר השחרור מבית החולים.

שירות מקצועי

מומלץ לקבל שירות מחברת "אור בלב" בע"מ בעלת המוניטין המצוין בתחום. היא פרוסה בכל רחבי הארץ ויכולה לספק שירותים בדחיפות ובמהירות. כמו כן, יחד עם אור בלב תוכלו לקבל החזר כספי מקופת החולים כנגד חשבונית, וכך להקל עוד יותר על המטופל ומשפחתו. אנחנו נשמח להעמיד את כל התשתיות הקיימות ברשותנו לכל לקוח נזקק.

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט