בית חולים לניאדו נתניה

שירותי אחיות בבית חולים לניאדו

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים לרוב עבור מאושפזים הנמצאים במצבים מורכבים, כאלו המחלימים מניתוחים קשים, מצויים בסכנת חיים, אחרים סיעודיים וכיוצא בזה. הם יכולים להינתן לאורך כל שעות היממה או במשמרות נבחרות על פי בקשות וצרכי הלקוחות. השירות למעשה כולל משגיחים פרטיים העוסקים בהשגחה צמודה על מאושפזים בנוסף לפעילות הצוות הרפואי בבית החולים, ומבצעים מטלות שונות על מנת להקל על החולים ולשפר את רווחתם. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת בתחום הסיעוד, השיקום והטיפול, מעסיקה אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה אשר חרטו על דגלם להקל על מטופלים ומשפחותיהם ולבצע עבודה מסורה ככל הניתן.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות עם פיקוח צמוד

שירותי אחיות בבית חולים מסייעים רבות לחולים במצבם הקשה- הם עוזרים בהאכלה ובשתייה, בירידה מהמיטה וליווי על כיסא הגלגלים ברחבי בית החולים, מלווים לשירותים, מסייעים בשמירת ההיגיינה הבסיסית ובמקלחת ועוד. השירות איננו כולל טיפולים רפואיים מורכבים, שלמעשה מתבצעים על ידי הצוות הקיים בבית החולים ואחראי בצורה בלעדית על שלומם ובריאותם של המטופלים בו. יחד עם זאת, השירות מקל על צוות בית החולים רבות בביצוע מטלות שונות ומתישות. כמו כן, המשפחה של המטופל אף היא מרוויחה רבות, בגלל שחלק גדול מהמעמסה של הטיפול ביקירם מוטלת כעת על מומחים הכוללים אחים ואחיות מוסמכים וישראליים, כמו גם שהם נהנים רבות משקט נפשי עקב הידיעה שהוא מקבל את הטיפול המסור ביותר. השירות אמנם כרוך בתשלום, אבל  ניתן לקבל החזר כספי מקופת החולים המבטחת את החולה כנגד חשבוניות שיש להגיש לה. השירות יימשך זמן רב ככל הנדרש וניתן להאריכו לאחר שהחולה השתחרר מבית החולים בבית המטופל. החברה בנויה למתן שירות מהיר על פי התראה קצרה בת כשעה עד שעתיים, ומספקת עובדים מסורים ומקצועיים במשמרות מסודרות. אחראי מטעם החברה דואג שלא ייווצר מצב בו לא תהיה השגחה מתאימה על הפציינט, שהצוות יהיה בקשר קבוע מול נציג המשפחה וידווח לו על כל אירוע חריג במידת הצורך ויקשיב לבקשות והערות של בני המשפחה.

שירות מקצועי ואדיב

חברת "אור בלב" בע"מ הינה בעלת מוניטין רב בתחומה ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. השירות כולל ייעוץ, ליווי ותמיכה, המחירים הנגבים נוחים ומתאימים לכל כיס, ומנהלי החברה ישמחו להעמיד את התשתית האיתנה והמסורה שלנו לכל לקוח נזקק.

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט