בית חולים איכילוב

שירותי אחיות בבית חולים איכילוב

כשמדובר על שירותי אחיות בבית חולים, מדובר בין היתר על השגחה פרטית הניתנת על ידי אחיות ואחים מוסמכים וישראלים, שאינם נמנים עם הצוות הקבוע במחלקות השונות. את שירותים אלו מקבלים חולים אחרי ניתוחים, כאשר קיים צורך בהשגחה צמודה במהלך תקופת האשפוז בשעות היום או הלילה. לעיתים, החולים או בני משפחותיהם מבקשים להמשיך את השירות גם בבית החולה לאחר סיום האשפוז לתקופות מוגבלות או ארוכות יותר. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת מזה שנים רבות בתחום וניתן לפנות אליה לקבלת מידע.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

אתגר מורכב

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים בכל רחבי הארץ ופרוסים בכל בתי החולים הקיימים: ציבוריים, ממשלתיים, פרטיים ואחרים. הסידור הזה נוח מאוד לכולם- בראש וראשונה לחולה אשר מקבל השגחה מקצועית ממטפלים מנוסים אשר חיים ונושמים את עבודתם ומבצעים אותה על הצד הטוב ביותר; כמובן גם לבני משפחת המטופל אשר יודעים כי איש מקצוע דואג לאדם היקר להם וכי הם אינם צריכים לטרוח ולדאוג לו בעצמם במשך שעות ארוכות. אנשים רבים עסוקים מאוד בעבודתם, בטיפול במשפחתם וכדומה והיעדרות ארוכה על מנת לסעוד את אחד מקרוביהם עלולה לפגוע במהלך חייהם הסדיר. בעזרת שירותי האחריות, משפחת המטופל תוכל להגיע לבקר את החולה בשעות הנוחות להם מבלי להיות מחויבים לטפל בו 24/7. גם צוות המחלקה בית החולים מרוויח בגלל ההורדה בנטל- כמובן, שהצוות המקומי הוא בעל הסמכות העליונה וכל משגיחה תתנהל על פי הנחיותיו ולא תסטה מהן. שירותי אחיות בבית חולים ניתן לאורך כל שעות היממה והוא חיוני בכל עת. החברה המספקת את השירות דואגת להשגחה על פי השעות הנחוצות, משמרת אחת, שתיים או 24 שעות ביממה. האחות הצמודה תהיה בקשר ישיר עם משפחת המטופל כדי לעדכן אותם לגבי נושאים שונים. כך ההחלמה תהיה קלה, נעימה ומהירה יותר.

שירות מקצועי

חברת "אור בלב" בע"מ נחשבת לבעלת מוניטין מצוין בתחום ורבים ממליצים לקבל ממנה שירות. מנהליה מכירים את הנושא לעומק עקב מתן שירות מקצועי עם יחס אישי ללקוחות רבים המגיעים ממגזרי אוכלוסייה שונים, והם ישמחו לתרום את הידע והניסיון שלהם לכל לקוח נזקק. השירות ניתן במחירים סבירים, ואף ניתן לקבל החזר כספי מקופות החולים כנגד חשבונית מס.

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט