בית חולים השרון

שירותי אחיות בבית חולים השרון

שירותי אחיות בבית חולים מוזמנים לרוב על ידי חולים או בני משפחותיהם על מנת לסייע להם להתמודד עם מצבים רפואיים קשים הדורשים ליווי צמוד. מדובר על שירותים פרטיים הניתנים במצבים מורכבים כמו אחרי ניתוח, בעת שהחולה מצוי בסכנת חיים ומחובר למכשירים, כאשר הוא סיעודי ואיננו יכול לטפל בעצמו ועוד. העזרה מתבטאת בעיקר בהשגחה צמודה וסיוע בפעולות שונות בהם מתקשה החולה במצבו, והיא יכולה להינתן סביב השעון או במשמרות נבחרות. חברת "אור בלב" בע"מ בעלת מוניטין מצוין בתחום, וניתן לקבל ממנה מידע רב וייעוץ מקצועי.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות במסירות ואחריות

שירותי אחיות בבית חולים כוללים סיוע באכילה ושתייה, ליווי לשירותים ולמקלחת במידה ויש אפשרות, סיוע להורדה מהמיטה ובניידות בבית החולים ומטלות דומות נוספות. השירות תורם רבות לרווחת המאושפז, למשפחתו ומסייע גם לצוות הרפואי בבית החולים- אין המטפלים מבצעים משימות רפואיות מוגדרות, שכן המטופלים נמצאים תחת אחריות הצוות הרפואי של בית החולים, אבל הם יבצעו מטלות משלימות על פי הצורך. מרוויחים אחרים הם בני המשפחה הנותרים רגועים ביודעם שיקירם מצוי בידיים מקצועיות טובות; הם אינם מסוגלים לבלות שעות במשמרת ליד המיטה ולתפקד אחר כך בשגרת היום יום, ובנוסף הם יכולים לקבל החזר כספי מקופת החולים בה חבר המאושפז כנגד חשבוניות. השירות יבוצע ככל הנדרש במהלך האשפוז בבית החולים, אבל יכול גם להימשך כאשר החולה עבר לשיקום וחוזר לביתו. כל תהליך הטיפול בעזרת שירותי אחיות מסודר ומנוהל היטב- ניתן להזמין אותו בהזמנה מסודרת או בהתראה קצרה של שעה עד שעתיים במקרי חירום, ואחים ואחיות מוסמכים ישראליים יתייצבו במקום. כל אנשי הצוות שלנו בעלי ניסיון רב של שנים ארוכות, ולכן הם מיומנים בטיפול אך גם בייעוץ והכוונה למשפחות המטופלים.

שירות מחברה מקצועית

חברת "אור בלב" בע"מ הינה חברה מקצועית ובעלת שם טוב ההולך לפניה בעולם הסיעוד והטיפול. השירות שלה כולל ייעוץ, אספקת עובדים מוכשרים ומיומנים, ליווי ותמיכה ככל הנדרש. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר וישמחו להעמיד את משאבי החברה לכל לקוח נזקק, בלי קשר לגיל, מגזר או מין. בין אם אתם מחפשים אחות לילה לבית חולים או אחות סיעודית – אנו מאמינים החולה ומשפחתו זקוקים לביטחון ולשקט נפשי במצבים מאתגרים אלו, ולכן נעשה הכל על מנת להעניק את הטיפול הטוב ביותר.

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט