בית חולים כרמל חיפה

שירותי אחיות בבית חולים כרמל

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים על פי הזמנה פרטית של בני משפחות או החולים עצמם הנזקקים לסיוע וליווי צמוד. מדובר לרוב על השגחה לאחר ניתוח, בעת סכנת חיים, במצב סיעודי ועוד מצבים שדורשים תשומת לב מיוחדת והשגחה מסביב לשעון. השירות יכול להינתן במתכונת של 24 שעות ביממה או במשמרות, על פי צרכי כל מטופל ומטופל בנוסף לצוות הרפואי של בית החולים. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת בתחום הסיעוד מזה שנים רבות, ומעסיקה אחים וחיות ישראלים מוסמכים בלבד.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות באחריות ומסירות

שירותי אחיות לאחר ניתוח כוללים ביצוע מטלת שונות- בנוסף להשגחה הצמודה, הם מסייעים באכילה ובשתייה, מלווים לשירותים, מסייעים להתנייד ברחבי בית החולים, מחליפים חיתולים, עוזרים לשמור על היגיינה בסיסית ועוד. השירות הפרטי אינו כולל טיפול רפואי, אשר ניתן על ידי הצוות המחלקתי האחראי על שלומם ובריאותם של החולים, אך לעיתים בתום האשפוז במידה והחולה זקוק לסיוע נוסף בביתו, נוסף לשירות גם טיפול רפואי כמו מתן תרופות, זריקות, בדיקת רמת סוכר בדם ועוד. מרוויחים נוספים מהשירות מלבד המטופלים עצמם הם בני משפחה שלהם, שפטורים משהייה קבועה ושוחקת לצד מיטת החולה. המעמסה נופלת כך על אחים ואחיות מוסמכים, המעניקים גם הקלה נפשית כאשר המשפחות יודעות שיקירם מצוי בהשגחה צמודה שנועדה לרווחתו. כמו כן, ניתן לקבל החזרים כספיים על הוצאות השירות הפרטי על סמך חשבוניות המוגשות לקופת החולים בה מבוטח המאושפז. החברה זמינה בכל שעות היממה ובנויה לאספקת שירות מהיר הניתן גם בהתראות קצרות במיוחד. מעבר לכך, התהליך מנוהל היטב על ידי מנהל הדואג לאכלוס עובדים לאורך המשמרות, ודואג כי הצוות הקיים יהיה בקשר עם נציג המשפחה וידווח לו על כל אירוע חריג או אחר.

שירות מחברה מקצועית

חברת "אור בלב" בע"מ הינה בעלת תשתית איכותית ולקוחות עבר רבים ומשפחותיהם ממליצים בחום לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. מנהליה בעלי ניסיון רב וידע עשיר המגיעים מלימודים והשתלמויות וממתן שירותים מקיפים ללקוחות רבים מספור, ושירותיה כוללים ייעוץ, ליווי ותמיכה וניתנים במחירים נוחים לכל כיס.

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט