בית חולים אסותא אשדוד

שירותי אחיות בבית חולים אסותא אשדוד

שירותי אחיות בבית חולים נחשבים כשירותים חיוניים למטופלים רבים הזקוקים להשגחה וסיוע באופן קבוע. שירותים אלה מגיעים במתכונת פרטית, ומי שמבקש אותם הוא החולה עצמו או בני משפחתו הרוצים בהשגחה צמודה עבורו. השירות יכול להינתן לאורך כל שעות היממה או כמה שעות ביום, בהתאם לצרכי כל מטופל ומטופל. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת בתחום מזה שנים רבות והיא מציעה שירותי אחיות ואחים מוסמכים בזמינות גבוהה במיוחד, הגעה תוך כשעתיים מרגע הפנייה.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

מורידים נטל רב

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים בשעות קריטיות עבור החולה- כאשר הוא מאושפז לאחר ניתוח מורכב, כאשר יש סכנה לחייו, כאשר הוא במצב סיעודי ועוד. השירות למעשה פותר את אחת הבעיות המורכבות והרגישות ביותר עבור כל המעורבים; כמובן לחולה עצמו המצוי במצב של חוסר אונים, לבני המשפחה אשר אינם צריכים לדאוג עקב כך שיקירם מטופל ע"י אנשי מקצוע, והם אינם צריכים לעצור את חייהם על מנת לסעוד אותו. מרוויח נוסף משירות זה הוא גם הצוות הרפואי במחלקה בה המטופל מאושפז-  אחים ואחיות מטפלים בו בצורה מקצועית תחת הוראות הצוות הרפואי בבית החולים, שהאחריות המקצועית היא שלו. שירותי האחיות מתמקדים בעיקר בנושאים טכניים כמו האכלה, סיוע בהחלפת חיתולים, ליווי לשירותים ולמקלחת, ובמשימות נוספות מעין אלו. בני המשפחה יכולים להתפנות לעיסוקיהם השוטפים ולהגיע לביקורים בזמן נוח להם, אך גם לקבל מידע שוטף באופן שגרתי מהאחות על המצב של יקירם. החברה המספקת את השירות אחראית להבאת הצוותים המורכבים ממטפלים ומטפלות מוסמכים, אשר עוסקים במלאכתם באופן שוטף. כל הניהול, ההשגחה והחלפת המשמרות ייעשו על ידי מפקח מיוחד מטעם החברה שיהיה בקשר צמוד עם קרובי המשפחה של המטופל כדי לעדכן, לקבל בקשות והערות וכיוצא בזה. השירות יכול להינתן לפרק זמן ארוך, גם לאחר השחרור מבית החולים.

שירות מקצועי

חברת "אור בלב" בע"מ מתמחה בשירותי אחיות מקצועיות ומוסמכות ומומלץ לקבל ממנה שירות מסור, מקצועי ועם יחס אישי. מנהליה ועובדיה בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום, המגיע ממתן שירות מוצלח לחולים רבים לאורך השנים. השירות כולל ייעוץ, אספקת צוות מיומן, וליווי במחירים נוחים לכל כיס ואפשרות לקבלת החזר מקופות החולים כנגד חשבונית.

 

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט