בית חולים הדסה עין כרם ירושלים

שירותי אחיות בבית חולים הדסה עין כרם

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים לחולים הנמצאים בסיטואציות מורכבות, כאשר בני משפחתם מזמינים שירותים פרטיים של אחים ואחיות מוסמכים אחרי ניתוחים מורכבים, בעת סיטואציות מסכנות חיים, בעת התמודדות עם מצב סיעודי ועוד, כדי להעניק תמיכה נוספת ולהבטיח טיפול מסור ביקירם. השירות ניתן במשמרות במשך היום והלילה, ואף יכול להמשך לאורך כל שעות היממה. חברת "אור בלב" בע"מ היא חברת שירותי אחיות מוסמכות ישראליות העוסקת בתחום לארוך שנים ארוכות, וניתן לקבל ממנה מידע וייעוץ מקצועי.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות מסורים

שירותי אחיות בבית חולים מסייעים לכל המעורבים במצבו של החולה באחד השלבים המורכבים של חייו. ראשית למטופל ולמשפחתו, אבל גם לצוות בית החולים הנעזר בהם לפי הצורך. מטפלי שירות האחיות כמובן אינם מטפלים מבחינה רפואית בחולים אליהם הם מוצמדים אלא מבצעים שורה של מטלות הקשורות בשיפור איכות האשפוז ונשמעים להנחיות הצוות הרפואי בבית החולים. הם מסייעים בעיקר באכילה ושתייה, בליווי לשירותים, בהחלפת חיתולים, סיוע במקלחת, בהורדת המטופל מהמיטה לכיסא על מנת שיוכל להיות נייד ועוד. המשפחה היא אחת המרוויחות העיקריות מהשירות בגלל שהעומס הרב של טיפול וסעידת יקירם אינו מוטל על כתפיהם אלא על אחים ואחיות מיומנים ומוסמכים. מעבר להקלה הפיזית והפרקטית, ישנה גם הקלה נפשית עקב הידיעה שיקירם החולה זוכה להשגחה מיטבית וטיפול מסור, כך הם יכולים להתפנות לעיסוקיהם השוטפים בראש שקט. כמובן שהם יכולים להגיש בקשות, להעיר הערות והכל יישמע וייושם במסירות ובתשומת לב רבה. כמו כן, השירות יכול להימשך גם לאחר השחרור ובזמן שהחולה מגיע לביתו אך עדיין זקוק לעזרה צמודה. בנוסף כדאי לזכור כי ניתן לקבל החזרי כספים כנגד חשבוניות המוגשות לקופת החולים שבה מבוטח המאושפז. השירות מנוהל על ידי החברה ומנהל המוסמך מטעמה, המטפלים הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בעקבות שנות עבודה רבות, ומפקח מטעם החברה דואג לסידור עבודה, להחלפת המשמרות ולטיפול בכל תקלה אפשרית, כל שלא ייווצר מצב בו אין השגחה צמודה על החולה.

שירות מקצועי מחברה מובילה

חברת "אור בלב" בע"מ הינה בעלת מוניטין חיובי במיוחד בתחום השירותים הסיעודיים, ורבים ממליצים עליה ועל שירותיה שכוללים ייעוץ, אספקת עובדים מיומנים, ליווי ותמיכה ועוד במחירים נוחים לכל כיס ועם יחס מקצועי ואדיב לחולה ובני משפחתו. מנהלי החברה רואים לנגד עיניהם את טובת לקוחותיהם, ויעשו הכל כדי לשפר את איכות חייהם במצב מורכב זה.

 

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט