בית חולים מאיר כפר סבא

שירותי אחיות בבית חולים מאיר

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים לרוב עבור מאושפזים הזקוקים להשגחה צמודה עקב הדרדרות במצבם הבריאותי. השירותים הינם פרטיים ויזומים על ידי החולים עצמם או בני משפחותיהם הדואגים לשלומם, והם נוספים לשירותים הרפואיים הניתנים מטעם המחלקה האחראית בבית החולים בו שוהים החולים. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת בתחום שירותי אחיות בבתי חולים ומחוצה לו מזה שנים ארוכות  וניתן לקבל ממנה ייעוץ, ליווי ושירות מקצועי המתבצע ע"י אחים ואחיות ישראלים מוסמכים.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

אחיות בבית חולים – אחריות ומסירות

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים לאחר ניתוחים מורכבים, כאשר החולה במצב מסכן חיים ומחובר למכונות הנשמה או שהוא סיעודי ואיננו יכול לתפקד בעצמו. השירות יכול להינתן במסגרת של 24 שעות ביממה, או במשמרות של כמה שעות בהתאם לבקשה ולצורך המטופל ומשפחתו. המטלות המבוצעות הן עזרה באכילה ובשתייה, ליווי לשירותים, עזרה בירידה מהמיטה לכיסא מתאים והתניידות ברחבי בית החולים, שמירה על היגיינת המטופל וכדומה. הטיפולים אינם מוגדרים כטיפולים רפואיים מאחר וזוהי חובת הצוות הרפואי של בית החולים, אבל בהחלט האחיות הפרטיות מסייעות מאוד לצוות בית החולים. בנוסף למטופל, נהנית גם המשפחה שלו וקרוביו מהשירות- הישיבה ליד מיטת החולה מתחלקת כעת ביניהם ובין אחים ואחיות מוסמכים וישראליים, שמועסקים אצל החברה נותנת השירות, ובנוסף לכך הם מרוויחים שקט נפשי ביודעם שיקירם מצוי בידיים טובות ומסורות. השירות יינתן זמן ארוך ככל שיתבקש ויהיה ניתן להאריכו מעבר לשהות בבית החולים כאשר המטופל חוזר לביתו. בבית ניתן אף להוסיף סמכויות ואחריות למטפלים היכולים גם לתת תרופות, לערוך בדיקות לרמת סוכר בדם, להפעיל מחוללי חמצן ועוד. החברה המעניקה את שירות האחיות בנויה למתן שירות מהיר בהתראה קצרה של עד כשעתיים בלבד, מפקח מטעמה ינהל את המשמרות ויוודא כי הצוות יהיה בקשר עם בני המשפחה וידווח על כל אירוע חריג. כמו כן, ניתן יהיה לקבל החזר כספי מקופת החולים בה חבר המאושפז על פי חשבוניות שיוגשו לה.

שירות מחברה מקצועית

חברת "אור בלב" בע"מ הינה בעלת מוניטין בתחום הסיעוד ומומלץ לקבל ממנה שירות מקיף הכולל ייעוץ, ליווי צמוד ותמיכה. השירות ניתן במחירים נוחים לכל כיס, ומנהלי החברה מסורים לעבודתם ומספקים את השירות המקצועי עם יחס אישי, וישמחו להעמיד את התשתית השירותית המוצלחת לכל לקוח נזקק.

 

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט