בית חולים רמבם חיפה

שירותי אחיות בבית חולים רמב"ם

שירותי אחיות בבית חולים מוזמנים על ידי חולים או בני משפחותיהם בנסיבות מורכבות ורגישות, כאשר החולה נמצא לאחר ניתוח מסובך, כשהוא במצב סיעודי או במצב מסכן חיים, מורדם ומונשם ועוד. מדובר למעשה על שירותים פרטיים הכוללים השגחה צמודה וביצוע מטלות שונות לרווחת החולה המחלים, אשר יכולים להינתן לאורך כל שעות היממה או לחילופין ניתן לבקשו רק למשמרות יום או לילה, בהתאם לצרכי כל מטופל ומטופל. חברת "אור בלב" בע"מ פועלת ללא חת בתחום הסיעוד מזה שנים ארוכות וניתן לקבל ממנה מידע מקצועי, שירות מעולה וליווי אישי.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותים מקיפים מצוות איכותי

שירותי אחיות בבית חולים יכולים להינתן גם בהתראה קצרה בת שעה- שעתיים, מפני שהחברה פרוסה היטב באזור חיפה בו ממוקם בית החולים בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל. ברשותה אחיות ואחים מוסמכים וישראליים אשר יסייעו לחולה ולצוות הרפואי של בית החולים בשלל פעילויות- כאשר הוא רוצה לאכול ולשתות, לרדת מהמיטה לישיבה על כיסא ויציאה לטיול ברחבי בית החולים, הגעה לשירותים ולמקלחת ועוד. עם זאת, אחים פרטים אינם מוסמכים לבצע טיפולים רפואיים בבית החולים מאחר והאחריות היא על צוות המחלקה הדואג ונושא באחריות לשלום החולים. הסיוע של שירותי האחיות מועיל במיוחד למטופל ולבני משפחתו- הם מתחלקים בעומס הכרוך בהשגחה צמודה ויכולים להתפנות לעיסוקיהם ולמשפחתם, וכן, הם אף נהנים משקט נפשי בידיעה שיקירם מטופל היטב. השירות יכול להמשך זמן רב ככל הנדרש, וניתן להרחיבו גם לאחר השחרור לבית המטופל. השירות בבית מורכב יותר, כי בו יינתנו סמכויות נוספות דוגמת מתן תרופות, הזרקת זריקות, בדיקות לחץ דם ובדיקות נוספות. מפקח מטעם החברה יטפל גם בכל סידורי העבודה והמשמרות סביב מיטת החולה, ידאג לכל מה שנדרש מבחינת כוח האדם, הקשר הרציף עם נציגי המשפחה על מנת להתעדכן כל העת בשלום המטופל, יקשיב ויישם את בקשותיהם ועוד.

חברה מובילה בתחומה

חברת "אור בלב" בע"מ בעלת המוניטין המעולה בענף הסיעוד ידועה בשירות המקצועי והאדיב שלה ומומלץ לפנות אליה. השירות כולל ייעוץ, ליווי ותמיכה וניתן במחירים נוחים ושווים לכל כיס, כאשר ניתן אפילו לקבל החזר כספי מקופת החולים המבטחת את המאושפז על פי חשבוניות המוגשות אליה.

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט