בית חולים וולפסון

שירותי אחיות בבית חולים וולפסון

שירותי אחיות בבית חולים ניתנים למטופלים אשר הם או בני משפחותיהם פנו לקבלת סיוע בנסיבות מורכבות. כך, לאחר ניתוח, במצב סיעודי ובמצבים מסכני חיים כאלה ואחרים, ההשגחה הצמודה מועילה להם וגם מסייעת רבות לבני המשפחה שלהם. השירות יכול להינתן סביב השעון או במשמרות רצויות, בהתאם לצרכי כל מטופל ומטופל. חברת "אור בלב" בע"מ פועלת בתחום הסיעוד והטיפול מזה שנים רבות וניתן לקבל ממנה ייעוץ אישי ושירות מצוין.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירותי אחיות בבית חולים – להשגחה צמודה

שירותי אחיות בבית חולים פועלים בכל רחבי הארץ על ידי אחים ואחיות מוסמכים וישראליים, וכן מטפלים ומטפלות בעלי ניסיון רב אשר מבצעים שורה של משימות לטובת רווחתו של המאושפז הנזקק להם. הם מעניקים סיוע באכילה ושתיה, ליווי לשירותים ולמקלחת, עזרה בשמירה על ההיגיינה האישית שלהם וכדומה. האחיות הפרטיות אף מסייעות לאנשי צוות בית החולים בביצוע מטלות קטנות שאינן בהכרח טיפולים רפואיים, אלא טיפולים משלימים מפני שבסופו של יום, האחריות הרפואית על המטופל נחה על כתפיהם של צוות בית החולים בלבד. השירות נמשך ככל הנדרש, ויכול גם להמשיך ולהינתן בעת השחרור מבית החולים, במוסדות שיקום או בבתי המטופלים עצמם. לאחר השחרור מבית החולים, עולה האחריות של המטפלים שכעת יכולים גם להגיש תרופות, להזריק זריקות במידת הצורך, לבדוק את רמת הסוכר בדם ולבצע מטלות נוספות. המרוויחים העיקריים מהשירות הם בני משפחת המטופל שנותרים רגועים ושקטים, מאחר ויקירם מצוי בידיים טובות, מסורות ומיומנות. השירות ניתן על ידי חברה הממנה מנהל לניהול חילופי המשמרות, שיקפיד לפתור כל בעיה שעלולה לצוץ בחלוקת המשמרות. אנשי הצוות יהיו בקשר רציף עם נציג ממשפחת המטופל וידווחו לו על כל אירוע חריג ויהיו קשובים לבקשותיו והערותיו. השירות הפרטי הנ"ל כרוך בתשלום, אבל ניתן לקבל החזרים כספיים מקופת החולים בה מבוטח המאושפז כנגד לחשבוניות שמוגשות לה.

שירות מקצועי

חברת "אור בלב" בע"מ הינה בעלת מוניטין רב ולקוחות עבר רבים ממליצים בחום לקבל ממנה שירות מבין חברות הסיעוד בארץ. החברה פרוסה בכל רחבי הארץ, ונציגיה זמינים לבקשות חירום ושולחים עובדים גם בהתראה קצרה במיוחד של מספר שעות בלבד. השירות מקיף וכולל ייעוץ, ליווי, ותמיכה אשר הוא ניתן במחירים נוחים לכל כיס.

 

 

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט