אחות פרטית ישראלית להשגחה בלילה

כאשר חולה מאושפז בבית חולים למספר ימים, בפרט אם הוא הוא צריך לעבור ניתוח או פעולה ובכל מצב שמקשה עליו לתפקד כרגיל, כדאי שייעזר בהשגחה של אחות פרטית צמודה בין בשעות היום או בשעות הלילה.

חברת אור בלב סיעוד מספקת מענה מידי של שירות אחות פרטית לילה, אחות מוסמכת או אחות מעשית או מטפלת סיעודית אשר מסייעת באופן מקצועי לחולה. אחות פרטית צמודה נותנת לחולה הרגשה שהוא לא צריך להתמודד לבד מול צוות המחלקה העמוס לעייפה, ומשרה עליו בטחון כי הוא בידיים טובות ושיש לו מי שנותן מענה מיידי בכל רגע. כמו כן אחות פרטית לילה משרה הרגשת שקט נפשי לבני המשפחה המודאגים שנמצאים בבית ואינם יודעים מה מצב יקירם. אחות פרטיתאו מטפלת סיעודית נמצאת בקשר רצוף עם המשפחה ומדווחת להם בזמן אמת בכל שעה על מצבו של של החולה ואם יש התפתחות או שינוי במצבו.

אחות לילה נותנת תשומת לב מלאה למטופל בפרט בשעות הלילה שבשרך כלל הן קשות יותר לחולה כי הוא לא תמיד מצליח להירדם בקלות אין מבקרים בבית החולים, הצוות מצומצם ואין מעלה בזמן אמת לכל חולה. לכן שירות של אחות פרטית לילה של אור בלב סיעוד הוא חשוב ביותר וחיוני להחלמתו של המטופל.

מי אנחנו?

חברת אור בלב סיעוד מוכרת בקופות החולים ובבתי החולים כחברה אמינה עם צוות מקצועי מהשורה הראשונה. אחיות פרטיות בעלות ניסיון והמלצות עם ידע מקצועי נרחב שעברו הכשרה מקצועית מקיפה והשתלמויות.

אחות פרטית מסייעת בעזרה ראשונה ובכל מצב חירום או התדרדרות פתאומית ויוצרת קשר מיידי עם המשפחה במידת הצורך. כאשר חולה עובר ניתוח הוא זכאי להחזרים כספיים מקופת החולים עבור השגחת אחות פרטית צמודה.

אור בלב סיעוד מתמחה במתן מענה מידי במוקד ארצי 1-800-202-009. תתקשרו כעת להזמין אחות פרטית לילה או ליום ותוך שעתיים תהיה ליקירכם השגחה מקצועית בשביל השקט הנפשי שלכם ובעיקר של המטופל.

במסגרת שירותיי הסיעוד של אור בלב אנו מעניקים טיפול סיעודי גם בבית לחולים ולקשישים בכל חלקי הארץ. הצוות שלנו מיומן והשירות מסופק במהירות וביעילות.

באתר שלנו שכתובתו www.or-balev.co.il תוכלו לקרוא מכתבי המלצה ותודה של עשרות מטופלים שכתבו לנו במהלך השנים והללו מעידים על שביעות הקצון והכרת התודה על שירות מעולה ומקצועי של הצוות שלנו.

אנו מספקים אחות פרטית להשגחה לבית חולים איכילוב, אחות צמודה לבית חולים תל השומר, לבית חולים בילינסון, לבית חולים וולפסון, לבית חולים אסותא, לבית חולים אסף הרופא, לבית חולים מאיר, לבית חולים לניאדו, לבית חולים רמב"ם, לבית חולים כרמל, לבית חולים בני ציון, לבית חולים הלל יפהלבית חולים נהריה.

תתקשרו כעת למוקד 1-800-202-009 ונשלח לכם במיידי אחות צמודה.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט