מטפלת לקשישים בקריות

מחקרים מוכיחים שהכי טוב בבית במיוחד אם אתם חולים או במצב סיעודי, ולכן מטפלת לקשישים בקריות תהיה האפשרות הטובה ביותר שתוכלו לשכור ליקיריכם. כולנו רוצים להזדקן בנחת בבית שלנו מוקפים ביקירנו ובדיוק בגלל זה מטפלת סיעודית בבית היא הפתרון הנוח והיעיל ביותר שמומלץ לכם במקרים כאלה על פני אשפוז במוסד, אם אין בעיה רפואית אקוטית. חברת אור בלב בע"מ שמחה להציע לכם את כוח האדם המקצועי והמיומן שלה שכולל מטפלות ואחיות סיעודיות שמספקות לכם את השירות הטוב ביותר שתוכלו לבקש לבני המשפחה.

מטפלת לקשישים בקריות עדיפה על פני אשפוז בגלל כל היתרונות

  • צוות מיומן ומקצועי שמטפל בקשישים בבית מפיק תוצאות טובות יותר בשיקום ובהתקדמות של המטופלים. המוטיבציה שלהם גבוהה יותר בשיתוף פעולה עם המטפלים שלהם בגלל היכרות אישית וביטחון עצמי גבוה יותר.
  • סביבה ביתית מרגיעה את הקשישים ועוזרת להם יותר להתמודד עם מצבים סיעודיים קשים שגם ככה אינם פשוטים. אם כבר להזדקק לעזרה צמודה, עדיף לפחות לשנות כמה שפחות בנוף האנושי ולא להכריח את הקשישים להתרגל ליותר מדי זרים.
  • פיקוח אישי צמוד יותר כאשר מטפלים בבית מאשר במוסד. המעקב האישי הרבה יותר יעיל ותשומת הלב לכל פרט קטן תופסת בזמן כל שינוי במצב המטופל. קל יותר לצוות הרפואי לקבל דיווחים מדויקים ומפורטים ויש הרבה יותר קשב לצרכים של המטופל הסיעודי.
  • למשפחה נוח יותר לבקר בבית ולהיעזר בשירותיה של מטפלת לקשישים בקריות מוכרת מאשר ללכת לאיבוד בין הכיסאות במוסד גדול שבו לא מכירים אף אחד. זוהי הבחירה המועדפת על מי שרוצה לטפל בהורים קשישים קרוב אליו.

צוות מיומן ומקצועי לטיפול בקשיש

היום ידוע שתחום הגריאטריה מפותח מאוד בגלל העלייה בתוחלת החיים, מה שמחייב הכשרת כוח אדם מקצועי שמגיע בעיקר לחברות הסיעוד הפרטיות. קל למצוא חברות סיעוד מקצועיות ומיומנות כזה לפי התיעוד של ההכשרה שהן נותנות למטפלות שלהם ולפי תעודות של אנשי המקצוע שמעסיקים אצלם, כמו אחיות מוסמכות. זהו כוח האדם הטוב ביותר לטפל בקשישים סיעודיים בגלל הידע והניסיון והמוכנות הנפשית להתמודד עם כך. הבחירה שלכם בחברה כזאת טובה יותר מאשר אשפוז מחוץ לבית.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט