שירות אחיות פרטי

שירות אחיות פרטי נותן מענה מקצועי, מקיף ויעיל לחולים ולקשישים רבים. קרוב משפחה שלכם מאושפז בבית החולים? אחד הסבים שלכם זקוק לסיוע רפואי בימים הראשונים לאחר השחרור? בריאות היא ערך עליון וחשוב לשים אותה במקום הראשון. בהתאם לכך, וכדי שאנו או הקרובים שלנו נוכל להתאושש ולהחלים כראוי, מומלץ לפנות אל חברת אור בלב בע"מ. עובדי חברה זו מזהים את הצורך בעזרה לחולה ומבצעים זאת במסירות רבה – וזאת, תוך הקלה משמעותית על בני משפחת המטופל. מעבר לכך, אנו מעניקים שירותי טיפול וסיעוד מיידים ולכל חלקי הארץ. 

שירות אחיות פרטי: שירותים חשובים

לעיתים קרובות אנו לוקחים כמובן מאליו את הבריאות הטובה שלנו. החל מניוד בין מקום למקום, היכולת לקום בבוקר ולהכין ארוחת בוקר ועד היכולת להתקלח באופן עצמאי, מדובר בפעולות שגרתיות שחלק מהאוכלוסייה מתקשה לבצע בכוחות עצמה. הנסיבות שהביאו את החולים לכדי מצב זה הן רבות ושונות: בין אם מדובר בניתוח או התאוששות ממנו או שמא מדובר במצבים רפואיים אחרים, לעיתים קרובות קשה לחזור לשגרת היום-יום שלנו כפי שהיינו רגילים בעבר.

במקרים בהם אנו או קרובי המשפחה שלנו זקוקים לליווי וטיפול רפואי צמוד, חשוב לפנות לחברות סיעוד ולבקש שירות אחיות פרטי. לאילו מקרים ניתן יהיה לבקש אחות פרטית? למשל, במקרים בהם קרוב משפחה יצא מניתוח ונמצא כעת בהתאוששות בבית החולים. רבים מודעים לעומס שנוצר במחלקות השונות של מוסדות ציבוריים אלו. בשל כך, וכדי שנוכל להיות רגועים כי המטופל אכן מקבל את הליווי הדרוש, מומלץ להצמיד לו אחות פרטית סיעודית.

תפקידה של האחות הפרטית כולל, בין היתר, השגחה על המטופל ועל המכשור הרפואי אליו הוא מחובר, ניוד של המטופל ושינוי התנוחות שלו כך שלא ייווצרו אצלו פצעי לחץ או דלקת ריאות, ערנות במקרים של החמרה במצב המטופל לצד שירותים רבים נוספים.

שירות אחיות פרטי – עובדים מקצועיים בתחום הסיעוד

כדי לסייע לקשישים, חולים כרוניים או אנשים המחלימים מטיפול רפואי, חשוב לפנות אל חברת הסיעוד אור בלב בע"מ. אנו מתמחים במגוון שירותי טיפול סיעודי כמו גם השגחה על מגוון סוגים של מטופלים. בין אם אתם זקוקים לאחות סיעודית פרטית או שמא אתם מחפשים אחר מטפלות סיעודיות – צוות העובדים של חברה זו מחזיק בהכשרה ובהסמכה המקצועית הרלוונטית. כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולבקש את הסיוע לו אתם זקוקים.

תקופת החלמה או שיקום נחשבת לתקופה קשה מנטלית ופיזית. בין השירותים החשובים שניתן לתת למשתקם זה שירות אחיות פרטי. נכון, יש צוות רפואי שנמצא באזור אך מצבת כח האדם אל מול כמות המטופלים דלילה מאד, רופאים ואחיות בתי החולים עמוסים ומבקרים את החולה לפי סדר עדיפות. חולה שמרגיש צורך בסיוע בקימה, טיפול במכשיר שהתנתק, מישהו שיקשיב למצוקה שלו וינסה לעזור לו נתקל במענה חלקי או לאחר המתנה מורטת עצבים. זקוקים לשירות מסוג זה? פנו אל החברה לשירותי סיעוד, אור בלב.

הפתרון – שירות אחיות פרטי.

שירות אחיות פרטי יכול לתת מענה מלא למחלים. הוא מקבל סיוע רפואי צמוד, זהו פתרון אידיאלי לכל הבעיות שנובעות ממגבלת כח האדם של צוות הרפואי. בנוסף לכך, האחות מאפשרת למטופל לעבור את התהליך המורכב בתחושה טובה יותר ובידיעה שהוא מקבל את המקסימום שניתן הן מבחינת היחס האישי והן מבחינת הטיפול הרפואי. וכמו שידוע הרגשה טובה הכרחית להחלמה מהירה.

חשיבות השירות אחיות פרטי

האחות דואגת לתת למטופל את הטיפול הרפואי המתאים לבעיה ממנה הוא סובל. היא אחראית לתקינות החיבור של המכשירים הרפואיים אליו מחובר המטופל, בנוסף לכך מסייעת לו בהתניידות, בודקת את מצבו ומשמשת אוזן קשבת לבעיותיו. במקרים רבים אחות פרטית יכולה לעלות בזמן על בעיה רפואת שצצה כזו שאחיות בתי החולים יפספסו או יגלו באיחור. טיפול מהיר בבעיות יכול למנוע סיבוכים בייחוד במצב רגיש.

אחות פרטית יכולה להיות זמינה בשעות היום ובשעות הלילה, במקרים רבים אחות לילה הכרחית יותר. אז צוות בית החולים מצומצם מאד, המטופל חש בדידות ובמקרים רבים הכאבים מחמירים דווקא בשעות אלו.

חשיבות מתן שירות אחיות פרטי למטופל גבוהה. אך היא הכרחית גם לבני משפחתו, כשהיא שם הם סמוכים ובטוחים שבשעה שהם לא נמצאים יקירם מקבל את הטיפול הכי טוב שיש, וזה מאפשר שקט נפשי. הקשר בין האחות למטופל צריך להיות טוב ולהיבנות על אמון, על האחות להיות סבלנית וקשובה וזמינה הן למטופל והן לבני משפחתו. אור בלב בע”מ היא חברת סיעוד ותיקה בפריסה ארצית המתמחה בהענקת שירותי טיפול סיעודי והשגחה על חולים וקשישים.

 

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט