אחות פרטית בבית חולים

התקופה בה אחד מבני המשפחה נמצא בבית החולים איננה פשוטה. מעבר לכוחות הנפשיים שזה דורש מאיתנו והחשש לשלומו – הדבר גם גוזל מאיתנו זמן בתקופות עמוסות. אחות פרטית בבית חולים יכולה להקל עלינו את העומס ולאפשר לנו מצד אחד להיות בטוחים כי קרובינו מטופלים כהלכה ונמצאים בידיים טובות, ומצד שני לפנות לנו זמן לטפל בענייני היומיום כמו משפחה, עבודה וסידורים דחופים. על מנת לא להקפיא את חייכם וכתוצאה מכך לסבול מן ההשלכות – פנו כעת לשירותי אחות פרטית בבית חולים והורידו את העומס מכתפיכם.

אור בלב – אחות פרטית בבית חולים

בתי החולים עמוסים בחולים, כמות האחיות מועטה ונוצר מצב בו יקיריכם לא מקבלים את מלוא המענה לו הם ראויים. זוהי המציאות של בתי החולים בימינו אך אין זה אומר שיש לקבל אותה. על מנת להתמודד עם המצב הקיים תוכלו להזמין שירות השגחה פרטית בבית החולים.

 

מהם היתרונות של אחות לילה לבית חולים?

  • השגחה אישית וצמודה הכוללת מתן תרופות, בדיקת לחץ דם, חבישות וליווי לבדיקות רפואיות
  • זמינות מלאה 24 שעות ביממה
  • הגעה לבית החולים בהתראה קצרה
  • אפשרות להמשך טיפול בבית המטופל
  • אנו מענייקים שירותי אחות פרטים בבית חולים בכל בתי החולים בארץ
  • מאגר גדול של אחיות מוסמכות ומיומנות במגוון תחומי רפואה
  • התאמה אישית של אחות לילה לבית חולים אשר תתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי המטופל
  • השתתפות בתשלום של קופת החולים וביטוח רפואי פרטי

 

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

מכניסים אור לחיים עם אחות פרטית בבית חולים

הפן הפסיכולוגי הינו פקטור משמעותי בתהליך ההחלמה של כל חולה. כאשר החולה מרגיש שמטפלים בו, דואגים לו ומתייחסים לכל הרצונות שלו – מצב רוחו עולה ואמונתו בתהליך ההחלמה מתגברת. כתוצאה מכך הליך ההחלמה הופך למהיר יותר ונעים יותר הן עבור החולה והן עבור משפחתו.

“אור בלב” שמו לעצמם למטרה להקל על חיי החולה ובני משפחתו. האחיות והמטפלות העובדות איתנו נבחרו בקפידה, בעלות תעודות מקצועיות ובעלות ידע וניסיון רב. תוכלו להגיע לפגישת התרשמות ולוודא כי יש כימיה טובה בין המטפל למטופל.

צרו עמנו קשר והרשו לנו להכניס לכם אור לחיים.

אחות פרטית בבית חולים תשגיח על אהוב ליבכם לאורך שעות היום. קרוב משפחה עבר לאחרונה ניתוח מורכב? אבא שלכם נמצא בהשגחה לאחר אירוע מוחי? כך או כך, רצוי להיעזר בשירותים אלו – ולהקל על המשפחה המורחבת ככל הניתן. אם גם אתם מעוניינים בשירות זה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל אור בלב בע"מ. חברת סיעוד זו פועלת בפריסה ארצית ומעסיקה צוות אחיות מקצועי. וזאת, תוך זמינות גבוהה לקהל לקוחותיה ומענה מידי בכל שעה לאורך היום.

אחות פרטית בבית חולים: כל הפרטים החשובים

ככל שאנו מתבגרים, כך הדאגה שלנו כלפי ההורים שלנו הולכת וגדלה. בהתאם לכך, וכאשר אחד מהם מתאשפז בבית החולים, אנו נעשה את הכול כדי שהם ירגישו בנוח. אבא שלכם יצא מניתוח וכעת הוא נמצא בהתאוששות? אימא עברה הליך רפואי ואתם חוששים שהצוות הרפואי הקיים עמוס מדי מכדי לסייע לה? אין בעיה! אחד הפתרונות המומלצים ביותר במצב זו הוא אחות פרטית שתשהה עם יקירכם.

כאמור, נדמה שהעומסים בבתי החולים רק הולכים וגוברים. בין אם מדובר במיטות פנויות, צוות רפואי ועובדים אחרים – כדי להקל על השהות של האנשים היקרים לכם מכל מומלץ לחפש אחר אחות פרטית. אם אתם מתעניינים בשירות זה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברות סיעוד המעסיקות צוות אחיות מקצועי ואיכותי.

כאשר אתם יוצרים קשר עם חברה זו, יהיה עלייכם להסביר מהו מצבו הרפואי של המטופל, אילו תרופות הוא לוקח, באיזה בית חולים הוא מאושפז, ובאילו ימים ושעות תזדקקו לשירותי האחות הפרטית. במקביל לכך, וכדי לחסוך בהוצאות הכספיות שלכם, רצוי לברר האם אתם זכאים להחזרים מקופות החולים אליהן אתם משויכים.

להשגיח על המטופלים

רבים מאתנו מתמודדים עם אשפוז ממושך של קרוב משפחה אהוב. עובדים במשרה מלאה ומתקשים לבקר את המטופל לעיתים קרובות? גרים בכתובת רחוקה מבית החולים? בין אם מדובר בסיבה כזו או אחרת, יש ליצור קשר עם חברת הסיעוד אור בלב בע"מ. אנו מתמחים בשירותי טיפול סיעודי ובהשגחה על חולים וקשישים כאחד.

עוד על אחות פרטית בבית חולים

 בטח שאלתם את עצמכם מדוע צריך אחות פרטית בבית חולים ? הרי בית החולים מלא באחיות וצוות רפואי. אבל כל מי שהיה באשפוז בבתי החולים יעיד, שכמות האחיות והרופאים מוגבלת, הם מתחלקים על פני מספר רב של חולים ולעיתים צריך להמתין המון זמן לקבל מענה רפואי. חולה מאושפז, שגם ככה נמצא במצב גופני ונפשי לא פשוט. יכול להרגיש רע עוד יותר כאשר יהיה במצוקה והתגובה לא תהיה מהירה כפי שציפה. מעוניינים באחות פרטית? אור בלב בע”מ היא חברת סיעוד ותיקה המתמחה בהענקת שירותי טיפול סיעודי לאור בלב צוות מיומן ומנוסה, עם תודעת שירות גבוהה ביותר.

אחות פרטית בבית חולים–  לטיפול מקצועי אישי

אחות פרטית בבית חולים, נותנת מענה מיידי לכל בקשה של החולה. היא מסייעת בנטילת תרופות, בחיבור למכשירים, בבדיקות לחץ דם. בנוסף לכך הוא משמשת כאוזן קשבת למצוקות ומאפשרת לחולה לצאת לסיבוב קצר כדי להשתחרר מאווירת בית החולים.

אם כך, מכל כיוון שנסתכל על זה אחות פרטית נותנת ערך רב למי ששוהה בבית חולים. וכשמדובר בבריאות לא כדאי להתפשר.

בני משפחה שיודעים שיש ליקירם טיפול צמוד יכולים להיות רגועים בין ביקור לביקור. לקבל עדכונים כל הזמן. ולחוש בטוחים שיש ידיים טובות שמטפלות בכל מקרה. אחות פרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים מבדיקת דם ועד החייאה. היא יכולה להזעיק צוות רפואי ברגע שתזהה בעיה שהיא לא יכולה לטפל בה ומעבר לכך, לעדכן את בני המשפחה בזמן על כל פרט.

לשקט נפשי אין מחיר

אז אם יקירכם מאושפז, בשיקום, במצב בו הוא זקוק לסיוע, אתם יודעים שתיתנו לו את הטיפול הכי טוב שיש. לכן, אל תתפשרו על טיפול רפואי אישי, בחירה באפשרות של אחות פרטית בבית חולים תוכל לתת את הכי טוב שתבקשו עבור יקירכם, כך תוכלו לישון בשקט, להגיע לביקורים בזמנכם הפנוי ולדעת שיש מי שדואג ונותן את המיטב. פנו עוד היום לחברת סיעוד טובה ומומלצת, תבקשו שירות אחות פרטית בבית חולים ותוכלו לוודא שימי האשפוז יעברו בבטחה. פנו עוד היום לחברת אור בלב, לאחות פרטית.

 

שתף אותנו עם:

מידע נוסף בנושא

שירות אחות לילה לבית חולים

כאשר קרוב משפחה מאושפז משתנים סדרי יומן של בני משפחתו. רצוי שתהיה לצידו השגחה ברוב שעות היום והלילה, לדאוג לצרכיו על כל המשתמע מכך. כמו כן, חשיבות רבה נדרשת על מנת להעניק לחולה תחושת ביטחון כי הינו מטופל על הצד הטוב ביותר. אנו בחברת אור בלב כאן עבורכם להבטיח כי חיי המשפחה אינם נפסקים וממשיכים להתנהל כסדרם – כולל ההיבטים בתחום העבודה, טיפול בילדים וכד'. אנו נעמוד לצדכם בתקופה המורכבת הזו ונציע לכם שירות של אחות לילה לבית חולים, שתשמור על יקיריכם בעת אשפוז בבית החולים ותוודא שהם מטופלים היטב. השגחה של אחות צמודה תעניק לחולה ולמשפחתו שקט נפשי ותחושת ביטחון.

אחות לילה לבית חולים – מה היא עושה?

אחות לילה פרטית לבית חולים מלווה את המאושפז לכל אורך הדרך ובכל שלבי האשפוז והטיפול, תוך שימוש בידע, בהכשרה ובכלים העומדים לרשותה. היא מתעדכנת באופן שוטף מול הצוות הרפואי ומעדכנת את בני המשפחה. במידה והאשפוז כולל ניתוח – היא תהיה צמודה למטופל כל עוד הוא זקוק לסיוע ותלווה אותו לכל צורך כגון: רחצה, ליווי לשירותים, שינוי תנוחה, האכלה, הזעקת הצוות הרפואי ולהשגיח באופן צמוד – כל עוד יש צורך.

ניתן לבחור אחות פרטית על פי רצונכם מבחינת ותק מקצועי, גיל וכן שתוכל לתקשר עם החולה באמצעות שפת הדיבור. האחות תהיה זמינה עבור המטופל ובניגוד לצוות האחיות של בית החולים היא תמיד זמינה למטופל שלה ורק אליו והוא אינו צריך להמתין בזמן שהיא מטפל במישהו אחר.

מתי חשוב להזמין אחות לילה לבית חולים?

במיוחד במקרים בהם החולה פגיע ורגיש במיוחד – אם לאחר ניתוח, או בגלל בעיה רפואית אחרת המצריכה השגחה צמודה, אם המשפחה נמצאת רחוק מבית החולים וקשה לבני המשפחה להיות בבית החולים סביב השעון, אלה המקרים הקלאסיים אשר בהם מומלץ להסתייע באחות לילה לבית חולים.

לחברת אור בלב צוות של אחיות מקצועיות וכן, היא מספקת מענה טלפוני באמצעות מוקד שירות לקוחות ארצי 24 שעות ביממה, שירות איכותי ומיומן גם בהתראה קצרה, השתתפות בתשלום של קופת החולים וביטוחים רפואיים פרטיים.

צרו עמנו קשר ונתאם לכם את השירות המתאים ביותר, בהקדם.

אחות פרטית לבית חולים

חולים רבים, המאושפזים בבית החולים לפרקי זמן ממושכים, זקוקים פעמים רבות להשגחה צמודה.

תיתכן החלמה ממושכת לאחר ניתוח, שיקום לאחר תאונה, טיפול בחולים המרותקים למיטתם וזקוקים לעיסויים ולטיפול נגד פצעי לחץ ועוד. צוות האחיות של בית החולים אינו פנוי לסוג כזה של טיפול. המשפחות לא תמיד יכולות להתפנות בצורה כל כך מחייבת ולהיות לצידו של בן המשפחה המאושפז, או אינם מסוגלים לטפל בו כראוי. חברת אור בלב מבינה את הצורך החשוב הזה ומציעה שירות צמוד של אחות פרטית בבית חולים או בבית.

אחות פרטית בבית חולים: מי זקוק לשירות זה?

אין ספק, שמי שזקוקים לטיפול פרטי יותר מכולם, אלה בני המשפחה הקשישים. הם מושפעים לאורך זמן רב יותר מחומרי ההרדמה לאחר ניתוח ועלולים לסבול מבלבול, ממצוקה רגשית, חוסר התמצאות ועוד – כל אלה בגלל השימוש בחומרי ההרדמה.

כשבן משפחה מתאשפז במצב כזה, בית החולים ממליץ על השגחה צמודה של בני המשפחה, אך זו לא תמיד מתאפשרת. רוב האנשים עסוקים בחיי היומיום ואינם פנויים לעזוב הכול ולבלות את כל זמנם בבית החולים.

כשמגיעה אחות פרטית למטופל כזה ונשארת לצידו במהלך האשפוז – היא מטפלת בכל צרכיו, שומרת עליו מפני פגיעה בעצמו, נמצאת בקשר קבוע עם הצוות הרפואי כדי להתעדכן במצבו, מעדכנת את בני המשפחה, מרגיעה אותו ומפיגה את הבדידות ואת החששות העשויים להתלוות למצב כזה.

באילו מקרים נוספים כדאי להזמין אחות פרטית לבית חולים?

חולים מרותקים למיטה, מטופלים הזקוקים לטיפולי שיקום אינטנסיביים. לפעמים לא מספיקים טיפולי השיקום הניתנים על ידי בית החולים ומתן תגבור וחיזוק לטיפולים הללו, מעלה את רמת המוטיבציה של המטופל ומאיץ את תהליך ההחלמה.

חברת אור בלב מבינה את מערכת הצרכים הזו ולכן מציעה שירות של אחות פרטית, המלווה את יקיריכם לאורך תקופת האשפוז והשיקום בבית החולים. השירות ניתן בכל שעות היום והלילה, בכל חלקי הארץ, על ידי צוות מקצועי ומיומן והתאמה אישית של אחות עם ההכשרה המתאימה ביותר למצבו ולצרכיו של המטופל. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

צרו איתנו קשר והזמינו אחות פרטית עוד היום.

אחות לילה לבית חולים

כאשר קרוב משפחה מאושפז משתנים סדרי יומן של בני משפחתו. רצוי שתהיה לצידו השגחה ברוב שעות היום והלילה, לדאוג לצרכיו על כל המשתמע מכך. כמו כן, חשיבות רבה נדרשת על מנת להעניק לחולה תחושת ביטחון כי הינו מטופל על הצד הטוב ביותר. אנו בחברת אור בלב כאן עבורכם להבטיח כי חיי המשפחה אינם נפסקים וממשיכים להתנהל כסדרם – כולל ההיבטים בתחום העבודה, טיפול בילדים וכד'. אנו נעמוד לצדכם בתקופה המורכבת הזו ונציע לכם שירות של אחות לילה לבית חולים, שתשמור על יקיריכם בעת אשפוז בבית החולים ותוודא שהם מטופלים היטב. השגחה של אחות צמודה תעניק לחולה ולמשפחתו שקט נפשי ותחושת ביטחון.

אחות לילה לבית חולים – מה היא עושה?

אחות לילה פרטית לבית חולים מלווה את המאושפז לכל אורך הדרך ובכל שלבי האשפוז והטיפול, תוך שימוש בידע, בהכשרה ובכלים העומדים לרשותה. היא מתעדכנת באופן שוטף מול הצוות הרפואי ומעדכנת את בני המשפחה. במידה והאשפוז כולל ניתוח – היא תהיה צמודה למטופל כל עוד הוא זקוק לסיוע ותלווה אותו לכל צורך כגון: רחצה, ליווי לשירותים, שינוי תנוחה, האכלה, הזעקת הצוות הרפואי ולהשגיח באופן צמוד – כל עוד יש צורך.

ניתן לבחור אחות פרטית על פי רצונכם מבחינת ותק מקצועי, גיל וכן שתוכל לתקשר עם החולה באמצעות שפת הדיבור. האחות תהיה זמינה עבור המטופל ובניגוד לצוות האחיות של בית החולים היא תמיד זמינה למטופל שלה ורק אליו והוא אינו צריך להמתין בזמן שהיא מטפל במישהו אחר.

מתי חשוב להזמין אחות לילה לבית חולים?

במיוחד במקרים בהם החולה פגיע ורגיש במיוחד – אם לאחר ניתוח, או בגלל בעיה רפואית אחרת המצריכה השגחה צמודה, אם המשפחה נמצאת רחוק מבית החולים וקשה לבני המשפחה להיות בבית החולים סביב השעון, אלה המקרים הקלאסיים אשר בהם מומלץ להסתייע באחות לילה לבית חולים.

לחברת אור בלב צוות של אחיות מקצועיות וכן, היא מספקת מענה טלפוני באמצעות מוקד שירות לקוחות ארצי 24 שעות ביממה, שירות איכותי ומיומן גם בהתראה קצרה, השתתפות בתשלום של קופת החולים וביטוחים רפואיים פרטיים.

צרו עמנו קשר ונתאם לכם את השירות המתאים ביותר, בהקדם.

אחות לילה

אחות לילה הוא שירות שנדרש כאשר חולה נמצא בסיטואציות מורכבות כמו מצב סיעודי, כאבים וקשיים לאחר ניתוח קשה ואפילו במצב בו הוא מורדם ומונשם בסכנת חיים. ניתן לספק את השירות בבתי חולים, במוסדות סיעודיים, ואפילו בבתים פרטיים, והוא מוזמן על ידי החולים עצמם, בני משפחותיהם או קרובים אחרים הדואגים לשלומם ורוצים לוודא את רווחתם. אחות הלילה למעשה מבצעת משימות שונות שאין באפשרות המטופל חסר האונים לבצען לבדו. חברת "אור בלב" בע"מ עוסקת בתחום הסיעוד בכלל ומספקת אחיות לילה בפרט מזה שנים ארוכות, והיא מומלצת בעיני מטופלי עבר רבים.

אחות לילה – הופכת לעזר רב

אחות לילה בעצם מסייעת רבות לרווחת החולה בו היא מטפלת, אך לא רק- היא גם מהווה העזרה משמעותי לבני משפחתו שאינם יכולים לשהות לצד מיטתו במהלך כל היום וכל הלילה ולסעוד אותו מכיוון שבמקרים רבים מדובר על אנשים עובדים, בעלי עסקים, מנהלי משק בית ומשפחה המטפלים גם בילדים קטנים. בבתי חולים פועלת האחות לפי הוראות הצוות הרפואי האחראי לטיפול המקיף; היא משגיחה מקרוב, מאכילה, מורידה לשירותים, מחליפה חיתולים וכיוצא בזה. לעומת זאת, בבתים פרטיים האחריות עליה רבה יותר, שכן היא הופכת לסמכות הרפואית העליונה- היא יכולה למדוד לחץ דם, לתת את התרופות הנדרשות, להפעיל את מערכת החמצן במידת הצורך, להזריק זריקות, לבדוק רמת סוכר בדם ולבצע משימות חיוניות אחרות- אם נדרשות כאלו. הטיפול הצמוד מוריד גם חששות של בני המשפחה ליקירם המצוי תחת טיפול נאות ובהשגחה צמודה. שירות אחות לילה יכול להימשך זמן רב ככל הנדרש, בין אם במהלך אשפוז בבית חולים ובין אם במהלך שהות במוסד סיעודי או בבית. כל אחת מאחיות הלילה הינה בעלת ידע רב וניסיון עשיר ומכירה היטב את עבודתה, עוסקת במשימות אלו לאורך זמן רב ויודעת לתפקד בכל מצב כולל מצבים מלחיצים.

שירות אחות לילה מקצועי

חברת "אור בלב" בע"מ ידועה כחברה בעלת מוניטין מעולה ולקוחות רבים מעידים כי מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי מידי עובדים מיומנים ומוסמכים. מנהלי החברה יודעים להתאים את האחות המתאימה ביותר לכל מטופל ולבני משפחתו, לאחר שנות ניסיון רבות בתחום ועבודה עם מגוון מגזרי אוכלוסייה.

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט