אחות פרטית לאחר ניתוח

חברת אור בלב סיעוד מעניקה שירותי אחיות פרטיות לאחר ניתוח. חולה הצפוי לעבור ניתוח, במקרים רבים מרגיש כי הוא “צועד אל הלא נודע”. לאחר ניתוח ויותר חשוב- לפני הניתוח, ישנם חששות רבים – חששות של הרדמה כללית, חששות של “טעויות רופאים” וכמובן – חששות של תמיכה לאחר הניתוח.

אחיות פרטיות לאחר ניתוח – ראש שקט לאחר הניתוח

חברת אור בלב סיעוד תדאג לכם לשירותי אחיות פרטיות לאחר ניתוח. אחות פרטית המעניקה תמיכה לאחר הניתוח, מחזיקה בשני יתרונות חשובים ביותר:

האחות הפרטית הינה אשת מקצוע, בעלת כל התעודות והניסיון. שנית, אחות פרטית לאחר ניתוח הינה גם…פרטית לחלוטין! בניגוד לאחיות המחלקה הכורעות תחת העומס של טיפול בכל החולים

העובדה הזו – עובדת היות אחיות פרטיות לאחר ניתוח גם מקצועיות וגם פרטיות מהווה יתרון עצום!

אחות פרטית לאחר ניתוח שוהה ליד מיטת החולה, תסייע לחולה לקראת החלמתו, האחות הפרטית תזהה מצבים ותזעיק צוות רפואי בכל שינוי ובכל מצב הדורש זאת, ובאופן מיידי

החזרים מקופות חולים עבור אחיות פרטיות לאחר ניתוח

כידוע, המחלקות בישראל עמוסות מאוד כאשר רוב הצוות הרפואי לא מספיק לעבוד ולטפל בכל הנושאים ובכל המטופלים. קופות החולים השונות זיהו את הבעייתיות של אשפוז במחלקות והפנימיות השונות של בתי החולים, ובצעד חשוב (ומתחשב):

 

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

ההחזרים של קופות החולים השונות עבור שירותי אחיות פרטיות לאחר ניתוח- יכולות להיות גבוהות מאוד, ואף ל- 85 אחוזים (!) מסך ההוצאות עבור שירותי האחות הפרטית. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום:

מוקד ארצי הפועל 24 שעות: 1-800-20-20-09

אחות פרטית לאחר ניתוח

האחיות הפרטיות של אור בלב

אין כל ספק כי טיפול סיעודי ומתן שירותי אחות פרטית בבית חולים לאחר ניתוח – הוא מקצוע קשה ודורש מיומנויות רבות. הלימודים לקראת תואר אחות מוסמכת הם לימודים אקדמאים לכל דבר ועניין והבוגרות צוברות ניסיון מעשי רב בבתי חולים. את שירותי ההשגחה של אחיות פרטיות חשוב לקבל מחברת סיעוד ותיקה ומנוסה, ורצוי גם לדרוש המלצות על האחות או האח המגיעים לטפל בחולה.

האחיות העובדות עם אור בלב סיעוד, כולן בעלות ההסמכות, התעודות, הידע והניסיון הנדרש על מנת לטפל במצבים שכאלו. ניתן לבצע התאמה אישית של האחות אל מול המטופל

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שעה

אנו בחברת אור בלב סיעוד, זמינים עבורכם 24 שעות ביממה.

שירות אחות פרטית לאחר ניתוח

תפקידה של אחות פרטית לאחר ניתוח הוא להשגיח על המטופל ולוודא כי הוא מקבל את הסיוע הרפואי האיכותי ביותר. עברת לאחרונה טיפול קוסמטי? נפגעתם בתאונת דרכים ועברתם ניתוח עקב כך? את נמצאת בהשגחה לאחר לידתך? כך או כך, כדי להעניק לך את הטיפול המסור ביותר רצוי לפנות אל אור בלב בע"מ. חברת סיעוד זו חורטת על דגלה להעניק לקהל לקוחותיה את הייעוץ והליווי האיכותיים ביותר. וזאת, על ידי העסקת צוות אחיות ישראליות סיעודיות מנוסות לצורך השגחה על חולים וקשישים. בנוסף לכך, אנו מעניקים מענה מידי לקהל לקוחותינו בכל שעה ובפריסה ארצית.

אחות פרטית לאחר ניתוח: סיוע חשוב ביותר

רבים מאתנו משתדלים לשמור על שגרת חיים בריאה; שגרת חיים המבוססת על תזונה מאוזנת וספורט. עם זאת, ישנם מקרים בלתי צפויים השולחים אותנו או את קרובי המשפחה שלנו לבית החולים. בין אם מדובר בתאונת דרכים, לידה מורכבת, תינוק אשר בריאותו אינה יציבה או שמא מדובר במצב אחר – מטופלים אלו ואחרים ישלחו לניתוח מציל חיים.

במקביל לכך, הסביבה הקרובה של המטופל תדאג ללוות את המנותח עד יציאתו מחדר הניתוח בשעה טובה. חשוב לציין כי יציאה מהניתוח והמעבר לחדר ההתאוששות איננו מבטיח דבר ובריאותו של המטופל עדיין בסכנה. במצבים מורכבים אלו, בני המשפחה יקיפו את אהוב ליבם, ידאגו וישמרו עליו בתורות 24 שעות ביממה.

בתקופה מורכבת זו, חשוב לחשוב גם על עצמכם ועל הבריאות שלכם – הרי כך תוכלו להשגיח על המטופל ולוודא כי הוא אכן מקבל את הטיפול המתאים לאחר הניתוח שעבר. לכן, חשוב להעסיק את שירותיה של אחות פרטית. כך, בשעות ובימים הראשונים לאחר תום הניתוח תוכלו להיות רגועים כי אהוב ליבכם מקבל את ההשגחה הראויה ביותר.

טיפול מסור ואישי

כאשר קרוב משפחה מתאשפז בבית החולים לצורך ניתוח, יש לעטוף אותו באהבה ודאגה. במקביל לכך, וכדי להקל מעט על חייכם, מומלץ ליצור קשר עם חברת אור בלב בע"מ. חברה זו הוקמה על ידי אורלי גלר מתוך הכרה בצורך לסייע לחולה – תוך טיפול מסור ויחסי אנוש מעולים. מעבר לכך, נציין כי תוכלו לקבל החזרים כספיים מקופות החולים.

שתף אותנו עם:

מידע נוסף בנושא

השגחת אחות פרטית לאחר ניתוח

במקרים רבים, מטופלים לאחר ניתוח סובלים מחולשה כללית ומחוסר ביטחון. לאלה מתלווים כאבים, שלעיתים נמשכים במלוא הכוח לאחר ניתוח. במקרה שהמטופל המנותח הוא קשיש, ייתכן שהוא סובל גם מחולשה, בלבול בעקבות חומרי ההרדמה, או ליפול בדרכו לשירותים. חלק מהמטופלים נשארים מרותקים למיטתם לאחר ניתוח. בכל אחד מהמקרים האלה – השגחת אחות פרטית לאחר ניתוח של חברת אור בלב יכולה לתת מענה, ולשפר את איכות החיים של המטופל ושל בני משפחתו.

השגחת אחות לאחר ניתוח: מי זקוק לשירות זה?

השגחת אחות פרטית לאחר ניתוח היא חיונית בעיקר במקרים בהם המנותח הוא אדם קשיש – בייחוד כאשר חומרי ההרדמה ומשככי הכאבים עלולים לגרום לו לחוסר התמצאות, בלבול וחרדה.

כלומר, המטופלים עלולים לגרום לעצמם נזק בטעות – אם ינסו לקום לבד מהמיטה, הם עלולים ליפול ולהיפצע, הם עלולים לנסות לתלוש את האינפוזיה ולגרום לדימום, הם עלולים להיות חסרי סבלנות ולא להישמע להוראות הצוות הרפואי. כל שכן, כאשר הצוות הרפואי עמוס בעבודה ואינו פנוי לתת את המענה האישי,בכל רגע נתון.

במצבים אלו, אחות פרטית לאחר ניתוח מעניקה שירות אישי וצמוד למטופל. בנוסף, היא מוודאת שבני משפחתו נשארים מעודכנים ויודעים מה מצבו בכל רגע נתון, שומרת על קשר עם הצוות הרפואי ומוודאת שהמטופל מקבל את כל מה שהוא צריך.

השגחת אחות פרטית לאחר ניתוח – עוזרת גם לבני המשפחה

בני המשפחה של מטופל לאחר ניתוח, עשויים לחוש אשמה ומתח רב אם אינם יכולים לשהות לצידו ולסייע לו בהחלמה. מצב כזה הוא טבעי ונפוץ, מפני שיש מטופלים המאושפזים הרחק מבני משפחתם, או שפשוט בני משפחתם עסוקים בשטף העמוס של החיים ואינם יכולים לעזוב הכול ולהיות בבית החולים לפרקי זמן ארוכים.

אחיות פרטיות מחברת אור בלב יודעות שהשירות שלהן מיועד בעיקר כדי להקל על המטופל, אך גם על בני משפחתו. הצוות של אור בלב סיעוד מורכב מאחיות מוסמכות ומנוסות, שיש להן את הידע הדרוש לטיפול בחולים במצבים שונים. תוכלו ליצור איתנו קשר בכל שעות היממה ולהזמין אחות פרטית לבית חולים בכל חלקי הארץ. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

עוד על אחות פרטית לאחר ניתוח

כל מי שעבר ניתוח ונזקק לתקופת החלמה יעיד שמדובר בתקופה מאתגרת ולא פשוטה. מעבר לכאבים, לטיפול הרפואי התכוף, לבדיקות החוזרות, יש את עניין המגבלה הגופנית, קשה להתנייד דווקא בתקופה שהכי צריכים זאת. פעולות פשוטות נעשות מסורבלות וזה מוסיף על הצער ומקשה על ההחלמה. תקופת החלמה יכולה להיות ארוכה ובני משפחה לא תמיד יכולים לשהות לצד המחלים במהלך כל תקופת ההחלמה. לכן מומלץ להסתייע באחות פרטית לאחר ניתוח. חברת אור בלב תספק לכם שירות מקצועי ואיכותי של אחיות.

אחות פרטית לאחר ניתוח תסייע בתהליך ההחלמה.

אחות פרטית לאחר ניתוח, תתן את המענה הנחוץ לאדם הנמצא במגבלה גופנית. היא תסייע לו בהתניידות תשגיח על המכשור הרפואי אליו הוא מחובר. תבצע את הבדיקות באופן מיידי ומהיר תתן פתרון לכאבים ולבעיות שיצוצו בתקופה מורכבת זו. מעבר לכך היא אחראית לעדכן את הרופאים ובני המשפחה על כל החמרה או שיפור במצבו של המחלים. נותנת מענה מיידי לכל בקשה של החולה, מסייעת בנטילת תרופות, בחיבור למכשירים, ובבדיקות לחץ דם. היעילות של אחות פרטית לאחר ניתוח גבוהה, היא משמשת יד ימינו המקצועית של החולה. מאפשרת לו הקלה מהירה תחושת ביטחון משמעותית.

 

איך בוחרים אחות פרטית לאחר ניתוח

ראשית חייבים להכיר את חברת הסיעוד ממנה היא מגיעה, חשוב שזו תהיה חברה אמינה ומוכרת. כזו שיש מאחוריה המלצות והיא פעילה שנים רבות. שנית חובה שלאחות הפרטית תהיה הכשרה מתאימה כולל תעודות. שהיא תדע הכל על מצב המטופל ותבין את הצרכים שלו. שלישית, חשוב שתהיה התאמה בין האחות למטופל, באמצעות אמפתיה ותקשורת טובה מצד האחות ייבנה  האמון, וכך הסיוע יהיה אפקטיבי.

חשיבות אחות הפרטית לאחר ניתוח עבור משפחת המחלים.

אמנם את הניתוח עובר החולה עצמו אך בני משפחתו מלווים אותו בדאגה, עוקבים אחר מצבו ומבקרים אותו. אך במרבית המקרים הם אינם יכולים לעצור את חיים ולשהות במחיצתו במהלך כל שעות היממה. דבר שמסב להם דאגה. חשוב להם לדעת שהוא בסדר שמטפלים בו טוב ושמצבו יציב. אחות פרטית לאחר ניתוח שתשהה בבית חולים עם החולה תוריד להם דאגה אחת ותקל משמעותית על ההתמודדות. אור בלב בע”מ היא חברת סיעוד ותיקה בפריסה ארצית המתמחה בהענקת שירותי טיפול סיעודי.

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט