עובדים זרים לסיעוד

חברת אור בלב – אביטל מספקת עובדים זרים לסיעוד במגוון שפות המאגר של החברה מונה מאות עובדים אשר הוכשרו לסיעוד בארץ ובחו"ל.

במאגר ישנם מטפלות זרות, מטפלים זרים שכבר נמצאים בארץ ודוברים עברית בסיסית אשר עבדו אצל משפחה קודמת ויש להם המלצות אלו מתאימים בעיקר למטופלים שמדברים רק עברית וקל להם לתקשר עם המטפל ולהסביר את רצונם מכיוון שלעיתים יש בעיית תקשורת עקב אי הבנת השפה וזה יוצר תסכולים ודיכאונות אצל המטופל.

חברת אור בלב – אביטל בעלת רישיון ממשרד הפנים להשמה תווך וייבוא עובדים זרים בענף

הסיעוד מפיליפינים, סרי לנקה, הודו, מולדובה, אוקראינה, רומניה, בולגריה ועוד.

לפני הבאת העובד מחו"ל אנו בודקים את מצבו של המטופל ומנסים להתאים את המטפל הסיעודי למטופל עפ"י מקצועיות לצרכיו של המטופל, התאמת השפה, הכשרה, ניסיון והמלצות על העובד הסיעודי לשם כך אנו נותנים לחולה הסיעודי כמה אופציות לבחירת המטפלים לפני הגעתם לארץ וניתן אף לתקשר עם המטפל טלפונית ולהכירו לפני הגעתו לארץ.

אנו דואגים למיון קפדני, בדיקות רפואיות מקיפות והכשרת מטפלים סיעודיים לפני הגעתם לארץ.

כאשר מטפל סיעודי מגיע לארץ הוא מקבל תדרוך על אופי עבודתו ועל המטלות שעליו למלא בבית המטופל וצרכיו של המטופל. מטפל זר מתגורר בביתו של המטופל ומסייע לו בכל הדרוש בכל שעות היממה.

 

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

 

תפקידם של עובדים זרים לסיעוד :

סיוע ברחצה, הלבשה, החלפת טיטולים, תזונה האכלה, ניוד בכיסא גלגלים / הליכון, לווי המטופל לבדיקות, טיפולים, ביקורי רופא, סידורים, השגחה באשפוז בבית חולים, טיפול בסיעודיים וחולים דמנטיים.

אם הנכם זקוקים לעזרה בבירוקרטיה מול מוסדות , מילוי טפסים וזירוז הטיפול בהיתר והבאת עובד זר תתקשרו אלינו למשרד 04-8663443  לנייד 0524000716 פנינה /  0524000714 רוזמרי

עובדים זרים לחולים סיעודיים

תפקידם של עובדים זרים לסיעוד הוא חשוב ביותר: החל מהאכלה, בישול, שמירה על ההיגיינה האישית של המטופל, ליווי לתורים רפואיים ולעיתים אף החלפת חיתול – כדי שיקירכם יקבלו את השירותים המתאימים לאורך כל שעות היממה, רצוי לפנות אל חברת הסיעוד אור בלב בע"מ. אנו פועלים בפריסה ארצית ומתמחים בהתאמת המטפל הסיעודי למטופל. בנוסף, וכאשר מדובר בעובד זר המטפל בקרוב משפחתכם, אנו נוודא כי עובד זה עבר מיון קפדני, כל הבדיקות הרפואיות הרלוונטיות וכמובן – את ההכשרה המתאימה בטרם הם ינחתו בארץ. חשוב לציין כי על שירותים אלו תוכלו לקבל החזרים על כספים מקופות החולים.

עובדים זרים לסיעוד: מה חשוב לדעת על נושא זה?

החיים מורכבים ממספר שלבים עיקריים: החל מילדות, בגרות וזקנה – כל אחד ואחת מאתנו נגיע לשלבים אלו. עם זאת, חשוב לציין שגיל הזהב כולל בתוכו רגעים מורכבים ולעיתים אף קודרים. החל מבעיות בריאותיות ועד בדידות – אין ספק שאנו שמדובר בשנים מורכבות למדי. בשל כך, ובמידה ואחד מקרובי המשפחה שלכם חלה ואף הוגדר כסיעודי, רצוי לסייע לו ככל הניתן. סיוע זה כולל, בין היתר, חיפוש אחר עובד זר אשר ילווה את המטופל ביום-יום.

בשל העובדה שהמטפל הסיעודי הינו עובד זר, עלייכם לברר את זכאותכם להעסקת עובד זר, מה כולל הליך ההעסקה שלו, תנאי ההעסקה השונים כמו גם זכויותיו ועוד. לאחר שערכתם את הבירור המקיף ביותר על הליך זה, יש לפנות אל חברת סיעוד ולבקש שתתאים עבורכם וקרוב המשפחה שלכם מטפל מקצועי.

כל חברת סיעוד מחזיקה במאגר של עובדים זרים המשמשים כמטפלים. כאשר אתם יוצרים קשר עם חברות אלו, חשוב לברר מולן האם העובד הזר שיביאו לכם דובר עברית ברמה בסיסית, האם הוא מחזיק בכישורים השונים לצורך מתן שירות מקיף ומקצועי לצד היבטים חשובים אחרים.

סיוע בהליך הבירוקטיה

כאשר קרוב משפחה מוגדר כסיעודי, יהיה עליכם לחפש עבורו מטפל שיסייע לו ברחצה, בהלבשה, האכלה, להתנייד בכיסא הגלגלים לצד פעולות רבות אחרות. כדי להתאים עבורו את המטפל הסיעודי המקצועי ביותר, רצוי לפנות אל חברת אור בלב בע"מ ולברר על עובדים זרים לסיעוד. אנו נסייע לכם בכל הנוגע לבירוקרטיה, מילוי הטפסים ובפעולות רבות אחרות – עד לתוצאה הרצויה. פעולות אלו ואחרות אנו נדאג לבצע בזמינות גבוהה ובפריסה ארצית.

שתף אותנו עם:

מידע נוסף בנושא

עובדים זרים בענף הסיעוד

למטופלים סיעודיים, או קשישים הזקוקים להשגחה סביב השעון אשר מתגוררים לבדם, או עם בני משפחה, שאינם יכולים להשגיח ולטפל בהם, חשוב להצמיד עובדים זרים לסיעוד שיהיו בעלי הכשרה מתאימה. כמו כן, על עובדים אלו להיות איתם כל יום, לאורך כל שעות היממה. במקרים כאלה, לפרטים נוספים, צרו קשר עם  חברת אור בלב. חברה זו עובדת עם מאגר של עובדים זרים או ישראלים לסיעוד, הזמינים לתת שירות בכל רגע נתון.

קבלת אישור עובדים זרים לסיעוד

כדי לקבל שירות של עובדים זרים לסיעוד, תצטרכו קודם כל למצוא חברת סיעוד שיש לה רישיון ממשרד הפנים להשמה, תיווך וייבוא עובדים זרים בענף.

חברה מוסמכת ומנוסה, תדאג למיון קפדני של עובדים, לפני הבאתם לישראל ולהתאמה מרבית של העובד למטופל שלו – מטופל דובר עברית יקבל מטפל שכבר חי בארץ כמה שנים ומדבר עברית. מטופל שדובר גם רוסית – עשוי לקבל מטפל שמדבר אף הוא רוסית.

התאמה נוספת שנבדקת לפני תחילת העבודה היא ניסיון, הסמכה ומיומנות לטיפול בצרכים הספציפיים של המטופל. כך למשל מטופל הזקוק להזרקה של תרופות, יקבל מטפל שיש לו את הידע וההסמכה הרלוונטיים. האם הוא מסוגל לסייע בהרמה מכיסא הגלגלים אל המקלחת או המיטה? האם יש לו ידע בעזרה ראשונה ופעולות החייאה במקרה הצורך?

רוב חברות הסיעוד מספקות גם סיוע בקבלת האישורים הדרושים למשפחה לצורך העסקת עובד זר וניתן לפנות אליהן ולבקש עזרה בזירוז ההליך הבירוקרטי.

איזו עזרה אפשר לקבל מעובדים זרים לסיעוד?

מטפלים המגיעים לישראל כעובדים זרים, מעניקים טיפול מלא – כפי שנדרש על פי חוק הסיעוד ובהתאם להנחיות ולהכשרה שקיבלו מהחברה המעסיקה אותם: סיוע ברחצה, הלבשה, החלפת טיטולים, תזונה האכלה, ניוד בכיסא גלגלים או הליכון, ליווי המטופל לבדיקות, טיפולים, ביקורי רופא, סידורים, השגחה באשפוז בבית חולים, טיפול בסיעודיים וחולים דמנטיים ועוד.

חברת אור בלב, מקפידה על העסקה של מטפלים בעלי ניסיון, הכשרה מתאימה ואמינות. המטפלים של אור בלב מגיעים עם האישורים המתאימים וצוות החברה ישמח לסייע לכם בקבלת האישורים הנדרשים עבור המטופל. צרו איתנו קשר בהקדם ונשמח לתת לכם שירות.

שירות עובדים זרים לסיעוד

חברות הסיעוד מעסיקים עובדים זרים לסיעוד מומחים רפואיים, ממגוון תחומי טיפול, מטפלים ישראלים ומטפלים זרים. הם נותנים שירותי סיוע סיעודיים לבעלי מוגבלויות קשישים ובעלי מחלות כרוניות שונות, הטיפול הסיעודי ניתן בכל מיני מצבים רפואיים המחייבים השגחה ועזרה רפואית. לא תמיד מדובר בקשישים השירות ניתם אף לצעירים מוגבלים או כאלו שעוברים טיפולים רפואיים ומוגבלים עקב כך. מדובר באנשים שעוברים תקופת חיים מאתגרת ומצבם הבריאותי והמנטלי מאתגר ודורש מיומנות ותמיכה. חברת אור בלב מספקת שירות עובדים זרים לסיעוד

מדוע דווקא עובדים זרים לסיעוד?

עובדים זרים בשונה מעובדים ישראלים, נותנים שירותי סיעוד למשך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. כולל חגים מועדים וסופי שבוע. מקרים סיעודיים רבים אינם יכולים להסתפק במטפל סיעודי שמגיע לביתם לכמה שעות במהלך היום. הם זקוקים לעזקה בלילה, בקימה, בישיבה, בהליכה לשירותים ועוד. עובדים זרים לסיעוד יגרמו למטופל להרגיש בטוח בסביבה שלו בכל שעות היממה. הוא מקבל סיוע בכל מה שדרוש לו וטיפול רפואי מלא לבעיה ממנה הוא סובל. מטפל סעודי טוב ידע להתחבר למטופל. כיום ישנם עובדים זרים לסיעוד דוברי השפה העברית, כאשר התקשורת בין המטפל למטופל חשובה מאין כמוה. המטופל צריך תמיכה פיזית אך גם מנטלית, הוא צריך שיקשיבו לו ישמעו את המצוקה שלו ויבינו את אשר על ליבו, דרך שיחה אפשר לפתור בעיות רבות לעלות על בעיה רפואית ולפתור אותה מבעוד מועד.

שירותים סיעודיים

חברות סיעוד הנותנות שירותי השמה של מטפלים סיעודיים. מוודאות שקיימת התאמה מקסימלית בין המטפל למטופל, כדי שהחיבור יצלח ולכולם יהיה קל יותר. עובדים זרים לסיעוד מספקים שירותי טיפולי בית, מטפלים לקשישים, מטפלים לבעלי מוגבלויות ביום ובלילה, בבית או בבית חולים ואפילו במרכזי שיקום. באמצעות שירותים אלו הניתנים על ידי חברות סיעוד. ניתן לשפר מצבים רפואיים זמניים וקבועים, לשפר את המצב הבריאותי והנפשי ובעיקר את איכות החיים . לשירותים מסוג זה פנו אל אור בלב בע”מ, חברת סיעוד ותיקה בפריסה ארצית המתמחה בהענקת שירותי טיפול סיעודי והשגחה על חולים וקשישים.

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט