שירות אחות פרטית לבית חולים

כאשר חולה מאושפז בבית חולים לאחר ניתוח או להחלמה ניתן להזמין שירות אחות פרטית מחברת אור בלב סיעוד השירות ניתן לכל חלקי הארץ.

מרגע ההזמנה תגיע אחות פרטית תוך שעתיים להשגיח על יקירכם ותשהה לצד מיטתו כמה שעות שנזקק . ניתן להזמין אחות מוסמכת מקצועית ומיומנת למספר שעות ביום או בלילה ואף אחות צמודה ל 24/7 שעות ביממה סביב השעון . לאחר ניתוח יש ההחזרים מקופות החולים.

כפי שידוע כיום בבתי חולים יש מחסור בכוח אדם ולכן לא מתאפשר לצוות המצומצם לתת יחס אישי לחולים המאושפזים במחלקה, מצב זה גורם להתמודדות קשה יותר בנוסף למחלתו של המטופל ולהחלמתו הן לחולה עצמו והן לבני משפחתו שכורעים תחת הנטל 24 שעות ביממה.

המשפחה נאלצת לטפל בחולה בבית החולים, בשיקום ובבית תוך כדי סיכון בריאותו של החולה אשר אינו זוכה לטיפול מקצועי ותומך שזקוק לו באשפוז.

צוות אור בלב סיעוד כולל אחיות מוסמכות , אחיות סיעודיות , מטפלות סיעודיות אשר עובדות אתנו שנים רבות מקצועיות ומיומנות לכל סוגי המחלות והניתוחים ומעניקות לחולה את מלוא תשומת הלב והטיפול המקצועי לו הוא זקוק. ומקלות על תהליך ההחלמה בזמן האשפוז , בשיקום או בבית.

יש לנו צוות אחיות סיעודיות מוסמכות אשר עבדו בבתי חולים או בבתי אבות בעלות ידע וניסיון רב עם המלצות רבות של לקוחות החברה אם זה בתחום האורטופדי, הכירורגי, מחלת דמנסיה טיפול סיעודי ועוד.

אנו באור בלב נעניק לכם את הטיפול המסור ביותר בכל שירותי הסיעוד ונלווה אתכם גם בבירוקרטיה הכרוכה בכך.

חשוב לדעת שכאשר עוברים ניתוח בזמן אשפוז ניתן לקבל החזר כספי מכל קופות החולים עבור השגחת אחות פרטית צמודה כנגד חשבונית של אור בלב סיעוד , אתם מזמינים דרכינו אחות צמודה ומקבלים החזרים מקופת חולים.

תתקשרו כעת לקבלת פרטים נספים ולהזמנת אחות במוקד ארצי 1800-202-009

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט