שירותי אחות פרטית בבית חולים – אור בלב

זקוקים לשירותיה של אחות פרטית לאחר ניתוח או בשל מחלה כרונית? אור בלב טיפול סיעודי מספק שירותי אחיות פרטיות בבתי חולים או בבית המטופל. צוות האחיות שלנו נבחר בקפידה בשל היכולות המקצועיות והידע הרפואי הרב אשר צברו הן בעבודה במוסדות רפואיים והן בליווי מטופלים לאורך תהליכי שיקום.

אנו מתאימים לכם אחות פרטית אשר מתמחה בנושא ההשגחה או הנושא הרפואי לו אתם זקוקים בהתאם לעיר מגוריכם והעיר / האזור בו נמצא בית החולים. תפקידה של אחות פרטית מנוסה הוא לספק טיפול סיעודי רפואי צמוד ומתמשך לאחר ניתוח / טיפול חודרני.

אחות פרטית בבית חוליםהחזרים מקופת החולים שלכם

מרבית קופות החולים בישראל מספקות החזרים כספיים עבור שירותיה של אחות פרטית לאחר ניתוח ואפילו אם מדובר על שירותיה של אחות פרטית בבית חולים או לחלופין בבית המטופל. רוצים לדעת עוד? פנו עכשיו אל צוות אור בלב טיפול סיעודי ונשמח להנחות ולעזור בתהליך של מציאת האחות הפרטית שמתאימה לכם וקבלת החזרים מקופת החולים שלכם.

ליווי רפואי צמוד במהלך תקופה לא פשוטה

אנו יודעים כי מדובר בתקופה סבוכה עבורכם. מצד אחד מדובר על יקיר לבכם או קרוב משפחה אשר זקוק להשגחה צמודה וזאת יכולה להשפיע בצורה ניכרת על מצב הרוח שלו / שלה ולכן גם על תהליך ההחלמה.

במקביל ומצד שני העולם לא עוצר ויתכן כי ילדיכם, העבודה וכל שאר הסביבה שלכם זקוקה לנוכחות שלכם לעתים. מסיבה זאת וגם כדי להוות עין רפואית פקוחה ומשגיחה קיים שירות אחות פרטית ולכן גם תוכלו פעמים רבות לקבל החזר מקופת החולים שלכם.

אור בלב – כאן בשבילכם

אור בלב טיפול סיעודי מספק שירותי אחיות פרטיות בפריסה ארצית מלאה וב99% מכלל בתי החולים בישראל כולל ולא רק במרכז הרפואי על שם חיים שיבא (תל השומר), המרכז הרפואי סוראסקי, במרכז רפואי וולפסון, במרכז הרפואי הלל יפה, בבית חולים רמב”ם, במרכז הרפואי פוריה, במרכז הרפואי על שם ברזילי, אסף הרופא, קפלן ועוד ועוד ועוד.

למען הסר ספק אנו מספקים שירותי אחיות פרטיות בפריסה ארצית מלאה כולל בירושלים, תל אביב, באר שבע ואזור הדרום, חיפה ואזור הצפון ועוד. צלצלו אלינו היום למידע נוסף או צרו איתנו קשר פה ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את המידע הנחוץ ואת שירותיה של אחות פרטית מנוסה.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט