אחות פרטית בחיפה

שירותיה של אחות פרטית יסייעו למטופלים – על הצד הטוב ביותר. מאושפזים בבית חולים? עברתם לאחרונה ניתוח מורכב ונמצאים כעת בהתאוששות? ההורים שלכם סיעודיים אך עדיין גרים בבית שלהם? כך או כך, כדי לשמור על בריאותם של יקירכם ולוודא כי הם נמצאים תחת השגחה מומלץ לפנות אל אור בלב בע"מ. אנו מתמחים בטיפול סיעודי למגוון רחב של מטופלים. וזאת, תוך זמינות גבוהה ומידית לכם ולמשפחות שלכם – ובפריסה ארצית. 

אחות פרטית בחיפה: שירותים שונים

הבריאות של ההורים שלכם הולכת ומתדרדרת? קרוב משפחה מאושפז בבית החולים ואתם דואגים שמא יקרה לו משהו כאשר אינכם לצדו? שירות אחיות פרטי הינו הפתרון המומלץ עבורכם:

  • השגחה פרטית בבית חולים – אבא עבר ניתוח לאחרונה והוא עדיין מאושפז בבית חולים? אימא שלך עברה הליך רפואי משמעותי וברצונך לוודא כי היא מקבלת השגחה צמודה? בזכות שירותיה של אחות פרטית תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי אהוב ליבכם מקבל את הטיפול הרפואי המושלם. כך, אתם תוכלו לחזור הביתה למספר שעות ולאגור כוחות, ואפילו לעבוד במשרד מספר שעות ולהדביק את הפער שנוצר.
  • אחות לילה לבית חולים – יום נוסף מגיע לסיומו, ואתם מעוניינים לחזוק לביתכם כדי לישון. חוששים שמא דבר מה יקרה לקרוב המשפחה שלכם כאשר אתם אינכם לצדו? הסירו דאגה מליבכם! מומלץ להיעזר בשירותי אחיות פרטיות שתישאר בחדרו של המטופל בלילה ותעניק לו טיפול צמוד: החל מנטילת התרופות, מדידות לחץ דם ועד עזרה ראשונה – אין ספק שמדובר בסיוע חשוב.

לשם קבלת סיוע זה, מומלץ לפנות אל חברה מקצועית ומוכרת המעסיקה אחיות סיעודיות ומנוסות. בנוסף, חשוב לברר האם אתם זכאים להחזרים מקופות החולים עבור שירות זה.

לסייע ליקרים לנו מכל

כאשר ההורים שלנו מזדקנים, זהו השלב שלנו להחזיר להם טובה ולטפל בהם. במקביל לכך, ובמידה ואתם צריכים מספר שעות של מנוחה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אור בלב בע"מ. אנו מעסיקים צוות אחיות ישראליות מנוסות, אמינות ואנושיות אשר יטפלו באהוביכם במגוון מצבים ונסיבות – הכול כדי להקל עליכם ולו לפרק זמן קצר. בנוסף, חשוב להדגיש כי על שירותים אלו תוכלו לקבל החזר מקופות החולים השונות.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט