אחות פרטית לאחר ניתוח – טיפול אישי מקצועי מכל הלב

השגחה פרטית לאחר ניתוח

אחות פרטית צמודה לאחר ניתוח תזרז את החלמתו של החולה  ותקל את שהות המטופל באישפוז לאחר הניתוח .
אחת צמודה תתן לחולה הרגשת ביטחון שהוא בידיים טובות של איש מקצוע עם נסיון.

אור בלב כאן בשבלכם לכל שאלה או עזרה מקצועית תתקשרו אלינו וניתן לכם במענה אנושי את כל הפרטים והידע שאתם צריכים לקראת האישפוז והניתוח, כמו כן נספק לכם אח פרטי אן אחת פרטית להשגחה לאחר ניתוח.

האם אתם או אחד מבני משפחתכם צריכים לעבור ניתוח?

אם כן אנו באור בלב סיעוד נעזור , נייעץ , נטפל ונעניק לכם שקט נפשי בעזרת נוכחותה של אחות פרטית צמודה או אח פרטי להשגחה לאחר ניתוח בעיקר לאחר ההליך הכירורגי האחות תהיה צמודה למיטת החולה תשגיח ותעקוב אחר תהליך החלמתו במקצועיות ותהיה עירנית לכל שינוי במדדים או במצבו של החולה. אחות פרטית מעבר להשגחה גם מעניקה טיפול רפואי  , בדיקת מדדים , מתן תרופות במקרה הצורך, קטטר, זריקות ועוד.

אחות פרטית צמודה למיטת החולה מסייעת לו בכל מה שיזדקק באופן נעים,מקצועי ואדיב.
שהותה של אחות פרטית אשר מעניקה שירות השגחה פרטית אישית וצמודה בבית לאחר ניתוח חוסכת לכם נסיעות לביקורת חוזרות  או בקבלת זריקות וריצות  לבית החולים.  הרבה יותר נעים ובטוח להיות בבית בסביבה הטבעית התומכת והמוכרת של החולה בתקופת ההחלמה בפרט שיש אחות פרטית צמודה ומקצועית שיודעת איך לטפל בחולה בכל מצב נתון ומעניקה גם טיפול רפואי מקצועי ברוגע ואדיבות באפן אישי

אור בלב סיעוד מתמחה במתן שירות של אחים פרטיים , אחיות פרטיות ,אחות פרטית ללילה .
הצוות של אור בלב מוכר לטובה עם המון המלצות ממטופלים במשך 20 שנים בכל הארץ באדיבות,  מקצועיותיחס נעים למטופלים ,
גישה חיובית , זמינוץ מיידית בכל שעה נטתן להזמין אחות פרטית לילה או אחות פרטית ליום בזמן אדפוז בבית חולים בכל מצב וגם לבית המטופל.

לחברת אור בלב סיעוד  צוות מקצועי מיומן המון שנים אשר מתדרך ומעביר השתלמויות  לאחיות ולמטפלות כמו כן יש פיקוח צמוד על עבודתן בכדי להבטיח טיפול מסור ונאמן מתוך אהבה ונכונות לעסור ולרפא.
קבלת החזר כספי מביטוחים של קופות החולים ומביטוחים שונים אחרים.

כל קופות החולים וחברות הביטוח השונות מכירות בשירות של השגחת אחות פרטית לאחר ניתוח של חברת אור בלב סיעוד .
אנו שולחים אח פרטי לאחר ניתוח או אחות פרטית לאחר ניתוח וקופות החולים מזכות את המבוטחים כנגד חשבונית של חברת אור בלב בע"מ
תוכלו ליהנות משירות פרטי צמוד ואיכותי ולקבל החזר כספי משמעותי

כך תפעילו את השירות –
תתקדרו אלינו למוקד ארצי 1800202009  לקבלת פרטים נוספים  ועם קופת החולים אליה אתם משתייכים או עם החברה שבה אתם מבוטחים, לבירור היקף הזכאות.
תוכלו להיעזר בשירותי אחות פרטית שתותאם  במיוחד לצרכיכם  בהתחשב בסוג הניתוח שתעברו בסוג התמחות  האחות ועל פי בקשות המטופל. צוות אור בלב סיעוד מורכב מאחיות פרטיות ישראליות מקצועיות מאוד ,מיומנות ובעלות המלצות רבות.

בסיום השירות תקבלו מחברת אור בלב סיעוד חשבונית בשביל קופת החולים או לחברת הביטוח על מנת לקבל החזר בהקדם.

היקף שעות נוכחות האחות ייקבע בהתאם לצרכיכם ועל פי הזמנתכם.
אחות מוסמכת מגיעה  לצורך ביצוע זריקות והשגחה על החולה   למספר שעות ביום או למספר שעות בלילה ואף ל 24/7 ביממה.

חשוב שתדעו כי אור בלב  מציעים שירותי אחיות פרטיות / אח פרטי לא רק לאחר ניתוח אלא בכל מצב שתזדקקו לאחות צמודה או השגחת אחות פרטית.

במידה ואתם או בני משפחתכם לקראת אישפוז או ניתוח

לפני הכל נאחל לכם  החלמה מהירה ורפואה שלמה צרו עמנו קשר עוד טרם הניתוח ונסביר לכם את כל המידע הרלוונטי צעד צעד על שירות  אחות פרטית לאחר ניתוח, נסביר לכם על היקף זכאותכם להחזר כספי ונתאים לכם אחות פרטית צמודה לפי סוג הטיפול או הניתוח שאתם אמורים לעבור בכדי שתקבלו את הטיפול היעיל ביותר והאחות תענה על צרכיכם באופן המקצועי ביותר .

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט