שירותי אחות פרטית אחרי ניתוח

במידה וגם אתם זקוקים לשירותי אחות פרטית לאחר ניתוח, אתם מוזמנים לפנות לחברת אור בלב סיעוד- אנו נעניק לכם שירותי אחיות פרטיות ברמה הגבוהה ביותר, אחיות פרטיות בעלות ניסיון וותק של שנים על גבי שנים, ובעלות ההסמכות הרשמיות. התאמת האחות הפרטית נעשית מולכם, כך שאותה אחות פרטית תתאים לכם גם מבחינה אישית.

חשוב מאוד לציין כי אתם יכולים לקבל החזר של כ- %80 מהביטוח הפרטי או לחילופין- מהביטוח של קופת החולים שאיתה אתם עובדים, וזה עבור טיפול של אחות פרטית לאחר ניתוח כזה או אחר! אנו נעזור לכם עם כל התהליך, הניירת והמידע לו אתם זקוקים כדי ליהנות מהחזרים גבוהים ככל האפשר מקופת החולים בה אתם מבוטחים.

גובה החזר מקסימלי אורך כיסוי מקסימלי שם קופת החולים

קופת חולים כללית מציעה החזר על שירותיה של אחות פרטית

  • סך החזר: 85%
  • תקרה יומית: 412 ₪
הביטוח מכסה 10 ימים

קופת חולים מכבי שירותי בריאות מציעה החזרים בגובה

  • סך החזר: 85%
  • תקרה יומית: 510 ₪
הביטוח מכסה 8 ימים

קופת חולים מאוחדת מציעה החזרים על אחות פרטית בגובה

  • סך החזר: 75%
  • תקרה יומית: 100$
הביטוח מכסה 8 ימים

קופת חולים לאומית מציעה החזרים על אחות פרטית בגובה

  • ביטוח זהב
  • תקרה יומית: 450 ₪
  • ביטוח כסף
  • תקרה יומית: 400 ₪
הביטוח מכסה 10 ימים

 

כפי שניתן לראות בטבלה זו, אתם יכולים לקבל אחות פרטית לאחר ניתוח, ואתם לא בהכרח תהיו חייבים לשלם את הסכום המלא עבור שירותי האחות הפרטית!!

אתם מוזמנים לפנות אל חברת אור בלב סיעוד, אנו נעניק לכם את אותה אחות פרטית מקצועית, שתקל עליכם בעת שהותכם בבית החולים / בית. צרו קשר עוד היום- אנו כאן בשבילכם 24 שעות ביממה!

אחות פרטית בהתאם לצרכי המטופל

אחות פרטית בבית החולים

אור בלב מספקת שירותי אחיות פרטיות בבית החולים בכל בית חולים ברחבי ישראל. בין אם אתם זקוקים לשירותי אחות פרטית לזמן קצר כחלק מתהליך החלמה לאחר ניתוח או בשל מחלה כרונית. איתנו תוכלו להזמין אחות פרטית למספר שעות ואפילו לתקופות ארוכות כמו מספר ימים, שבועות ויותר.

אחות פרטית בבית המטופל

זקוקים להשגחה של אחות פרטית בבית המטופל? אחות פרטית ממלאת תפקידים רבים ביניהם מתן תרופות וזריקות, השגחה על לחץ הדם והדופק, זיהוי תסמינים והתראה בפני הצוות הרפואי, החלפת תחבושות ועוד שלל שירותים. צלצלו אלינו היום למידע נוסף על שירותי אחיות פרטיות בבית.

אחות פרטית ללילה

פעמים רבות זקוקים בני משפחה להשגחה של אחות פרטית ללילה כיוון שהם חייבים לנסוע או להיות נוכחים במקום אחר. אור בלב מספקת שירותי אחיות פרטיות ללילה אחד. צלצלו אלינו ותוך שעה עד שעתיים תגיע אחות רפואית מנוסה ומקצועית לספק השגחה, טיפול ועין ערנית על בן משפחתכם.

שאלות ותשובות

מהן תפקידיהן של אחיות פרטיות?
תשובה:
מהי אחות מוסמכת?
תשובה:
מהי אחות מעשית?
תשובה:
מה הניסיון המעשי של אחות פרטית?
תשובה:
לאיזו משך זמן אפשר להזמין אחות פרטית?
תשובה:
האם יש כיסוי של קופות החולים לאחות פרטית?
תשובה:
תוך כמה זמן מגיעה אחות פרטית לאחר הזמנה?
תשובה:
באיזה אזורים אנו מספקים שירותי אחיות פרטיות?
תשובה:

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט