אחות פרטית ל24 שעות

"שירותי אחות פרטית הוא שירות אשר הפך למנת חלקם של רבים. העומס על מערכת הבריאות בישראל (ובעולם כולו) לצד הצורך הבלתי ניתן לגישור להשגחה פרטית של אחות פרטית מנוסה. זקוקים לשירותיה של אחות פרטית ל24 שעות? ללילה? ליום בודד? פנו עכשיו אל אור בלב טיפול סיעודי לאחות פרטית מנוסה באיזור מגוריכם!"

איפה אנחנו מספקים שירותי אחיות פרטיות?

אור בלב מספקת שירותי אחיות פרטיות בפריסה ארצית מלאה! בין אם אתם זקוקים לשירותי אחות פרטית בבית החולים או בבית המטופל תוכלו ליהנות מאחות פרטית מקצועית ומנוסה ביותר אשר תגיע אליכם תוך מספר שעות ליעד הרצוי. אנו מתגאים בצוות האחיות הטוב בישראל ולכן בחרנו בקפידה אחיות פרטיות שיש להן את הידע המקצועי הנרחב ביותר, ניסיון עשיר במתן שירותי אחיות פרטיות (מדובר על צוות רפואי מקצועי!) ושירות כלל ארצי.

לכמה זמן ניתן להזמין אחות פרטית?

אתם יכולים להזמין אחות פרטית לזמן קצוב כמו לדוגמה אם אתם רוצים לנסוע לארוחת חג משפחתית או לחופשת עסקים או מכל סיבה אחרת או לתקופה ארוכה בצורה קבועה. צוות אחיות אור בלב זמין לרשותכם בכל עת ולכל תקופה ומורכב מאחיות מנוסות ומקצועית ולא פחות חשוב דוברי שפות!

כיסוי מהביטוח משלים

אור בלב הוא ארגון מוביל במתן שירותי אחיות פרטיות ומטפלות סיעודיות. בשל עובדה זאת אנו ערוכים לעזור לכם לקבל החזרים מהביטוח המשלים עבור שירותיה של אחות פרטית היכן שניתןן ומלווים אתכם לאורך ההליך כך שתוכלו לחסוך בהוצאות מיותרות!

שאלות ותשובות

מה תחום האחריות של אחות פרטית?
תשובה:
מי הן צוות האחיות של אור בלב?
תשובה:
כיצד מזמינים אחות פרטית?
תשובה:

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט