מטפלות סיעודיות פרטיות

מטפלות סיעודיות יסייעו לקרוב משפחתכם בהתאם לצרכים השונים שלהם. בין אם מדובר בהלבשה, האכלה, ליווי לתורים במרפאות או סיוע בניידות מחוץ לבית – אם ההורה שלכם נחלש והופך לסיעודי אין בכך כל בושה. כדי להקל עליו בהתנהלות היום-יומית, אתם מוזמנים לפנות אל חברת הסיעוד אור בלב בע"מ. אנו נשמח לסייע לכם וליקירכם בתקופה מורכבת זו. וזאת, תוך התאמת המטפלת למטופל וכמובן – תוך שיתוף פעולה מול הביטוח הלאומי ומשרד הבריאות. מעבר לכך, אנו מספקים שירותים מיידים ובפריסה ארצית; שירותים עליהם תוכלו לקבל החזרים מקופות החולים.

מטפלות סיעודיות פרטיות – להעניק את הטיפול הראוי למטופל

השאיפה של כולנו היא להגיע לגיל 120 ולחגוג עם קרובי משפחתנו האהובים מכל. הכול טוב ויפה אך המציאות מציגה בפנינו מצבים מורכבים ביותר. חלקם נוגעים לבני המשפחה המזדקנים; קרובים מקשישים אשר עברו אירועים בריאותיים חמורים וכעת מוגדרים כסיעודיים על ידי המוסד לביטוח לאומי. כדי שהם לא יאלצו להתמודד לבד עם הקשיים שלהם, חשוב להראות להם כמה אתם אוהבים אותם. בנוסף, רצוי לסייע להם בבירוקרטיה המורכבת; סיוע אשר יאפשר להם לקבל כספים, החזרים או הקלות שונות.

האם קרוב המשפחה שלכם עומד בתנאים הרלוונטיים ומוגדר כסיעודי? במידה והוא מתקשה בקימה ובשכיבה, להתלבש או להתפשט מבגדיו לבד, להתרחץ ללא סיוע או להתנייד בנוחות – ייתכן והוא זכאי להקלות מהרשויות השונות. תמיכה זו כוללת, בין היתר, סיוע טכני בו מטפל מגיע לביתו של הקשיש ועוזר לו במגוון רחב של פעולות.

מתעניינים בשירותים אלו עבור אחד מקרובי המשפחה שלכם? בבואכם ליצור קשר עם חברת סיעוד, עליכם להסביר מהו מצבו הבריאותי של הקשיש, האם הוא קיבל הכרה כסיעודי מהרשויות, באילו כישורים על המטפלת להחזיק לצד היבטים רבים אחרים. לאחר מכן, צוות חברת הסיעוד יתאים עבורכם מטפלת סיעודית – עמה רצוי להיפגש ולשוחח בקצרה. בהתאם למפגש זה, תוכלו להתחיל בשיתוף פעולה מוצלח.

טיפול סיעודי אכפתי ומקצועי

מתעניינים בטיפול קבוע או זמני של מטפלת סיעודית? אנו, בחברת אור בלב בע"מ, נשמח לסייע לכם בכך. חברה זו מתמחה בשירותי טיפול סיעודי; שירות המתבצע על ידי המטפלות הסיעודיות המוכשרות, המקצועיות והאכפתיות ביותר.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט