מטפלת פרטית לקשישים

מטפלת פרטית לקשישיםהמחווה היפה ביותר שמשפחה יכולה לעשות להורים היא לשכור מטפלת לקשישים שתעזור להם בכל מטלה ובכל דבר שהם צריכים לעשות. אם מצבם הרפואי מחייב זאת, הם ייעזרו במטפלת כזאת גם לצורך עזרה רפואית וסיעודית ובלבד שתהיה התאמה ביניהם. חברת אור בלב – טיפול סיעודי מתחייבת למצוא לכם כוח אדם מקצועי ובעל הכשרה ומיומנות מתאימות, שיש לו גם יכולת ליצור כימיה עם המטופלים ויש להם תודעת שירות גבוהה. הפיקוח על מטפלי החברה מבטיח לכם גם שביעות רצון מלאה מהשירות שיינתן להוריכם.

למה לשכור מטפלת פרטית לקשישים?

  • מוסד סיעודי או דיור מוגן מיועד לקשישים מתפקדים שצריכים חברה ומקום מסודר ומוגן שבו יוכלו לחיות עם עוד אנשים, אבל הם אינם מותאמים למי שזקוק להשגחה יותר צמודה ולטיפול צמוד. בגלל זה עדיף להשאיר אותם בבית עם השגחה טובה מקרוב.
  • קשישים מתקשים להסתגל למקומות חדשים ולכן עדיף להשאיר אותם בבית, בסביבה מוכרת שתומכת בהם גם נפשית. השכנים ובני המשפחה והחברים מקיפים אותם ובזכות זה הם גם יותר מרוצים ובטוחים בעצמם.
  • מטפלת פרטית לקשישים עוזרת להם בכל מטלה ולא רק בכל מה שקשור לסיעוד. בכך אתם מאחדים את כל התפקידים ומעניקים להם הקלה מכל מטלות הבית שהם כבר אינן מסוגלים למלא ועוזרים להם לנוח.
  • זה מקל עליכם ומשחרר אתכם מהדאגה להם בכל שעות היממה. כשאתם יודעים שיש מי ששומר עליהם, מטפל בהם, מבשל ומנקה את הבית ואותם אתם יכולים ליהנות מהמשפחה שלכם מבלי לקחת על עצמכם את העול הנוסף הזה. תוכלו להישאר בקשר קרוב מבלי להישחק בגלל הקשיים ומבלי להתעייף נפשית וגופנית.
  • סביבת הבית בטוחה יותר לקשישים במיוחד לאחר שעושים את ההתאמות הדרושות בהוצאה קטנה. זה נוח להם להסתובב כך במיוחד אם יש להם בעיות קוגניטיביות.

 

שירותי טיפול אישי

טיפול פרטי בקשישים נדרש בשנים האחרונות יותר מאשר בעבר, משום שיותר אנשים בוחרים להישאר בביתם קרוב למשפחה כדי ליהנות מהחברים והמשפחה שצברו ולהרגיש טוב יותר עם עצמם. זה מעניק להם שלוות נפש ולכן מטפלים אישיים כאלה שעובדים אתם בבית עדיפים עליהם מאשר ברירות אחרות.

זקוקים לאחות פרטית בבית? >>

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט