שירותי מטפלת לקשישים

מחפשים מטפלת לקשישים? כדי לסייע לקרוב המשפחה שלכם כראוי, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת הסיעוד אור בלב בע"מ. האם המטופל גר בביתו אך מתקשה לבצע פעולות יום-יומיות? אבא אושפז בבית החולים לצורך ניתוח דחוף? האם אחד מהסבים שלך נמצא בהתאוששות לאחר מחלה קשה? בין אם מדובר בסביבה הביתית שלהם ובין אם מדובר בבית החולים, חשוב לתמוך בבני המשפחה שלכם עד כמה שניתן. סיוע זה כולל, בין היתר, את בחירת המטפלת עבורם. אנו, בחברת אור בלב בע"מ, נתאים היטב את המטפלת הסיעודית למטופל. וזאת, תוך מענה מידי לכל בקשה ובכל חלקי הארץ. אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולהתרשם מהשירותים שלנו!

מטפלת לקשישים: מקצוע חשוב ביותר

רבים מאתנו עוסקים בספורט ובפעילויות רבות אחרות – וזאת, כדי לשמור על בריאותנו ולהאריך את חיינו. עם זאת, וככל שעוברות השנים, נדמה שמשימה זו הופכת לקשה יותר ויותר. מדוע? החל ממחלות פתאומיות, ניתוחים דחופים או שמא מדובר במצבים מורכבים ובלתי צפויים – החיים מזמנים לנו התמודדויות רבות. חלק מאותן התמודדויות כולל, לדוגמא, אובדן כושר לביצוע פעולות יום-יומיות.

האם אחד מקרובי משפחתכם מוגדר כסיעודי? בין אם הוא עדיין גר בביתו ובין אם הוא אושפז לאחרונה בבית החולים, בזכות חברות סיעוד תוכלו להקל על שגרת חייו – ללא כל בעיה. למה הכוונה? חברות אלו יקשיבו לבקשות שלכם. בהתאם למידע חשוב, המתאר את צרכיו השונים של המטופל, יתאימו את המטפלת הסיעודית המקצועית ביותר. מה כולל תפקידה של המטפלת לקשישים? החל מסיוע בניקיון הבית, הסעה וליווי למקומות למרפאה ולמוקמות נוספים, מתן תרופות קבועות ועד רחצה והלבשת המטופל – אין ספק שמדובר בתפקיד חשוב ביותר. בשל כך, ובטרם תתחייבו לשיתוף הפעולה עם המטפלת, מומלץ לפגוש אותה לצורך היכרות ראשונית.

צוות סיעודי בעל תודעת שירות גבוהה

בבואכם לבחור את המטפלת הסיעודית לקרוב המשפחה הקשיש, על עובדת זו להיות מקצועית ובעלת ההכשרה המתאימה. בהתאם לכך, תוכלו לסכם את תנאי ההעסקה ולהתחיל בשיתוף הפעולה ביניכם. למה את מחכים? צרו קשר עוד היום עם חברת הסיעוד אור בלב בע"מ. אנו מעסיקים צוות מטפלות ואחיות ישראליות מקצועיות, מיומנות ואנושיות בעל תודעת שירות גבוהה. מעבר לכך, על השירותים שאנו מעניקים תוכלו לקבל החזר מקופות החולים.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט