שירותי מטפלת סיעודית

לאחר שנים רבות שבהן המטפלות הסיעודיות היו בעיקר זרות, לאט לאט אנו מתחילים להתרגל לכך שהישראליות חוזרות לתחום הסיוע הסיעודי. זה אומר שיותר ויותר משפחות בוחרות להעסיק אחיות ומטפלות סיעודיות בנות הארץ. עם זאת, עצם העובדה שהמטפלת ישראלית לא פותרת חלק משמעותי מהבעיות שהקשו בזמן שהמטפלות היו ילידות חו”ל – האם צריך לרשום אותה כעובדת ולשלם ביטוח לאומי וכו’? האם המטפלת זכאית לפיצויים בתום ההעסקה? והאם צריך לחתום על חוזה?

קצת פרטים על שירותי מטפלת סיעודית ישראלית

על מנת ליצור את האווירה הטובה ביותר עבור הקשיש שלכם, חשוב מאוד קודם כל למצוא את האדם המתאים ביותר לעבודה. השלבים הבאים הינם פחות מורכבים, כאשר אתם יודעים שכל המאמצים האלה הינם למטרה טובה, ושהאדם הזה יישאר אתכם הרבה זמן ויהיה חלק מהמשפחה. עם זאת, על מנת שכל העניין הזה יהיה לא רצחני עבור התקציב המשפחתי, חשוב מאוד לעבוד עם גורם שיכול לשתף פעולה עם קופות החולים והביטוחים המשלימים שיש לכם עבור סיעוד, והאם זה אפשרי עם אדם פרטי?

אם לא אדם פרטי – אז שירותי מטפלת סיעודית של אור בלב

כפי שאנו רואים, מטפלת סיעודית ישראלית דורשת לא מעט מאמצים והשקעה כספית שלא ברור האם ניתן לקזז אותה מהביטוח. אך יש פתרון – חברות סיעוד מקצועיות המספקות שירותים ברמה הגבוהה ביותר, בודקות לעומק את קורות החיים והרקע של כל מטפלת ואחות, כך שתוכלו לדעת בוודאות שאתם מקבלים את האדם המנוסה והמקצועי ביותר. חברת “אור בלב” מבצעת את כל השלבים האלה ועובדת בשיתוף פעולה עם קופות החולים המובילות בישראל, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות: מטפלת שדוברת את שפתכם, החזרים מהביטוח וליווי צמוד של צוות טכני שתמיד ישמח לבוא לעזרתכם.

שירותי מטפלת סיעודית

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט