מכתב תודה מאת אילנה פיסטנר

אני מודה שאף פעם לא כתבתי מכתב תודה, אבל כשאתה מרוצה, אז זה הזמן…

קיבלתי את מספר הטלפון של “אור בלב” מעובדת הסוציאלית של המחלקה האורטופדית של בית החולים כרמל, כשאמא שלי הייתה מאושפזת שם. חיפשתי מטפלת שתהיה עם אמא, שתעזור לה לאכול, שתדאג לה – מכיוון שאני גרה ברמת השרון (אזור המרכז) , אבא שלי גר בקריות וקשה לו להגיע כמה פעמים ביום לבית החולים ואחותי בחו”ל. כך הגעתי לאורלי והיא הסבירה לי את התנאים ונתנה מענה מיידי.

עוד באותו היום שלחה לאמא שלי מטפלת לשעתיים. ואחר כך עוד מטפלת וכך הן התחלפו עד הניתוח. אחריו ביקשתי וקיבלתי אחיות שישבו ליד אמא שלי גם ביום וגם בלילה, דיברו איתה, האכילו אותה, טיפלו בה, דאגו שתקבל את התרופות שהביאה מהבית וגם התקשרו אליי לעדכן אותי.

גם המטפלות וגם האחיות היו מאוד טובות, קשובות, רחמניות ומוכנות באמת לעזור. תמיד אורלי הייתה זמינה בטלפון הנייד שלה, תמיד הייתה נחמדה, עם תודעת שירות מעולה – כאילו הייתי הלקוחה היחידה שלה. זיהתה אותי מייד, שאלה מה שלום אמא, מצאה לי מטפלת או אחות מעכשיו לעכשיו, השתדלה למצוא אותן דוברות רומנית ומייד הודיעה לי בשיחה חזרה אליי באיזו שעה כל אחת באה, לכמה זמן, מה הם השמות וגם מסרה לי את מספר הנייד שלהן.

הייתי מאוד מרוצה מהשרות של “אור בלב” ושל אורלי בפרט. היא מאוד אנושית וחמה. עושה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר והצוות שלה גם.

עכשיו, כשאנחנו כבר לא זקוקים לשירותיה, אני חושבת שאם כל אחד היה עושה את העבודה שלו כך, כמו אורלי וכמו הצוות שלה, החחים שלנו היו יכולים להיות הרבה יותר קלים,פשוטים, ומלאי רצון.

אלינה פיסטנר

0506948929

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט