איך ניתן לדעת שההורה זקוק למטפלת סיעודית

כאשר משפחה מרגישה צורך לבדוק אפשרויות של עזרה להורה, כנראה שהם מרגישים שיש סוג של שינוי במצב התפקודי הגופני או הנפשי בכל הנוגע לצרכי היום יום וכדאי לבחון אפשרות של העסקת מטפלת לקשישים פרטי למספר שעות שתקל על תפקוד ההורה ותקל עליו בהתנהלות הבסיסים שזה כולל עזרה ברחצה, לבוש, לווי לבדיקות ומתן תרופות ואף סתם מתן חברה ותעסוקה בשעות היום יום כאשר ההורה לבד ומרגיש בודד, דבר הגורם למצבי רוח משתנים ולהרגשה שאין עם מי לדבר ..

בדרך כלל במצבים אלו בני המשפחה מרגישים חסרי אונים ונמצאים במצב שלא היו בו אף פעם כי בדרך כלל הורה הוא זה שעוזר ותומך ומקשיב ופתאום מתהפכות היוצרות וההורה הופך להיות תלוי וזקוק לעזרה וכאן מתחילים לגשש ולבדוק מה ניתן לעשות ומה הגבולות על מנת לא להעמיד את ההורה במצב של הרגשת אי נעימות או חוסר כבוד שהוא עומד מול משפחתו חסר אונים.

אחת השאלות שנוצרות היא האם עדיף לחכות עד שאי אפשר לטפל לבד? התשובה היא – לא, ממש לא כדאי לחכות. לעיתים קשה לנו לקבל את המצב ולהבין שזהו זה הזמן   להכניס לבית ההורה  מישהו מקצועי שיטפל באבא או באמא , סבא או בסבתא. בעיקר ששגרת היום הופכת להיות קשה ומסורבלת וההורה מרגיש שהוא לא מצליח לבצע את המטלות היומיומיות כבעבר. ושמרגישים שקשה לתמרן בין כל הדברים הבסיסיים  .

לפתע מרגישים שאנו הופכים להיות יותר אצל ההורה מאשר בבית שלנו מכיוון שההורה זקוק לנו יותר ומזעיק אותנו בכל בעיה קטנה שבעבר נראתה רגילה וכעת הוא לא מצליח לפתור ללא עזרה.

כאן זה הזמן למצא עזרה מקצועית לכמה שעות וניתן להתקשר לחברת אור בלב סיעוד על מנת להתייעץ לגבי עזרה של מטפלת סיעודית זמנית לכמה שעות ביום או מטפלת סיעודית לקשישים 24/7.

מטפלים סיעודיים של חברת אור בלב מגיעים מרקע מקצועי של סיעוד. הם לומדים בארצות המקור שלהם או בארץ, הם עוברים קורסים והכשרות, מטפלים סיעודיים, מטפלות סיעודיות, אחים מוסמכים, אחיות מוסמכות אשר עבדו בבתי אבות , בתי חולים , חלקם עדיין עובדים וזו עבודה שניה שלהם וחלקם יצאו לפנסיה ועובדים אצלינו מתוך אהבה למקצוע ולטיפול בקשיש אחרי שנים של טיפול סיעודי ולאחר שצברו ניסיון ביומיום ובשטח. כמובן שחשוב לבדוק את הרקע של כל מטפלת סיעודית שאתם מעוניינים להעסיק וכמובן לבדוק המלצות קודמות ממטופלים.

ביטוח לאומי נותן עזרה בשעות סיעוד לאחר בדיקה של אחות פרטית או עובדת סוציאלית ולפי מצב המטופל הם מחליטים נאת דרגת החומרה.

יש דרגות שונות ואפשרויות סיוע שונות וביטוח לאומי בודק כל מקרה לגופו. לפיי כללים וחוקים ומבחנים שקובעים את רמת הקושי של הקשיש ואת חוסר המסוגלות שלו לדאוג לעצמו, והם אלו שמהווים את הבסיס להעסקת מטפל סיעודי ישראלי  על כן לא כדאי להמתין עד שמצבו של הקשיש מתדרדר אלא לזהות את הסימנים שנותנים לנו אזהרה ונורה אדומה ולעזור כמה שניתן להקל על המצב .

לייעוץ והכוונה לגבי עזרה ומתן מטפל סיעודי ניתן ליצור קשר במוקד ארצי 1800202009 אור בלב סיעוד מסירה דאגה מלבכם ♥

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט