באילו מקרים ניתן להיעזר בשירות של מטפלת סיעודית?

מטפלת סיעודית לקשישים משפרת ת איכות החיים של הקשיש ובני משפחתו, כאשר יש מטפלת סיעודית פרטית המשפחה יכולה להתפנות לעיסוקיה ולהמשיך בשגרת החיים הרגילה. כמו כן הקשיש/ה מרגיש ברגשת ביטחון שיש אתו מישהו בבית שדואג לצרכיו למקלחת , לאוכל. לרחצה. לארגון הבית. בישול וכד". לעיתים קורה שאבא או אמא מרגישים שאינם יכולים לתפקד כמו בעבר וצריכים עזרה בהתנהלות הבסיסית אך הם מתביישים ומרגישים חוסר נעימות מילדיהם אשר רגילים לראותם חזקים ועצמאים ולכן הם נמנעים מלבקש עזרה וכאן מתחילות הבעיות שגורמות להתדרדרות מצב ההורה עקב נפילות או שכחה או איבוד חפצים וכדומה.

לכן חשוב מבעוד מועד לשים לב ולהיות רגיש לצרכי ההורה גם אם הוא לא אומר זאת וכאשר רואים שיש הדרדרות במצבו חשוב לדאוג שתהיה לו מטפלת לקשישים פרטית וצמודה או מטפלת סיעודית למספר שעות ביום ואם צריך גם ניתן להביא מטפלת סיעודית להשגחה בלילות. אשר תשרה על ההורה תחושת ביטחון ורוגע, אוזן קשבת וכתף תומכת, שתהיה כמו בת בית אכפתית ומסורה. למרבה השמחה והמזל, רוב המטופלים בורכו במשפחות נפלאות, שיעשו כל שביכולתן על מנת לדאוג ליקיריהם ולהרעיף עליהם חום ואהבה, אך גם הן יודעות, שלעיתים מתעורר צורך בסיוע בדמות איש מקצוע מוסמך ומיומן, שיהיה זמין באופן מלא לצרכיהם.

אם כך, למי מיועד שירות מטפלת סיעודית, ובאילו מקרים ניתן להיעזר בשירות של מטפלת סיעודית

שירות מטפלות סיעודיות מתאים לאדם אשר ההתנהלות שלו בחיי יום יום קשה ומסורבלת יותר מהעבר וקשה לו לעשות דברים יומיומיים שגרתיים כגון להתלבש לבד לקיחת תרופות וביצוע בדיקות רפואיות פשוטות, כמו מדידת לחץ דם,  ביצוע פעולות יומיומיות כמו אכילה, רחצה התניידות בין חדרי הבית, ועד לניקיון וסידור הבית, עריכת קניות ובישול. לעיתים, על אדם להסתייע בשירותי מטפלות סיעודיות משום שהוא נתון במצב רפואי זמני או קבוע, המצריך זאת, ולעיתים מפאת הקשיים המזמן לנו הגיל.

כך או כך, ביכולתה של אחות פרטית ללילה או מטפלת סיעודית להקל לעזור ולשדרג בהרבה את חיי החולה או הקשיש ולתת שלווה ושקט נפשי לבני המשפחה .

טיפול אישי וטיפול ביתי. צריך להתאים לכל מטופל מטפלת סיעודית המתאימה לו ביותר, הן מבחינת סוג הטיפול שהוא זקוק לו, והן מבחינת היקף השעות ייתכן ובן משפחתכם זקוק לשירות מטפלת סיעודית 24 שעות ביממה , וייתכן כי שירות מטפלת סיעודית במשרה חלקית, במסגרתו מגיעה המטפלת מדי יום או מספר ימים בשבוע למשך מספר שעות, יענה על צרכיו.

התאמת סוג והיקף השירות צריכה להיעשות תוך מחשבה רבה על צרכי המטופל ותוך התייעצות עם בני משפחתו ניתן לפנות לחברת אור בלב סיעוד במוקד 24/7 לבירורים ומתן ייעוץ ועזרה בכל מצב סיעודי.

ניתן להתאים מטפל סיעודי או אחות פרטית מוסמכת תלוי במצב המטופל.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט