טיפול בקשישים בביתם או בבית החולים

אור בלב מתגאה במתן שירותי סיעוד מגוונים ברחבי ישראל בבית המטופל או בבית החולים ברמה הגבוהה ביותר עם צוות אחיות פרטיות מנוסות במיוחד וצוות מטפלות סיעודיות אשר נבחר בקפידה לספק סביבה נעימה ואיכות חיים גבוהה יותר לקשישים אשר סובלים מבעיה רפואית כרונית, משתקמים לאחר ניתוח קשה או זקוקים לעזרה בביצוע פעולות יומיומיות. היכולת לבצע פעולות יומיומיות כמו קניות, ניקיון, ביקור אצל בני המשפחה, מקלחת וכו’ נראות ברורות לרבים מאיתנו אך אם יקיר לבנו סובל ממחלה כרונית אשר מלווה לרוב בכאבים ובקשיים להתנייד פעולות אלו הופכות לקשות ומאתגרות ללא עזרה. במקביל התניידות ושמירה על אסתטיקה ותפריט בריא הוכחו כמועילות לשיפור המצב הבריאותי והנפשי ועוזרות לבן משפחתנו ליהנות מרמת חיים גבוהה ועשירה יותר.

טיפול בקשישים בביתם

בשל העובדה שאנו מבין החברות המובילות בישראל המעניקות שירותי טיפול סיעודי אנו מחזיקים בצוות עשיר, מגוון וגדול במיוחד של מטפלות סיעודיות ברחבי ישראל! אנו ערוכים לספק ליקיר לבכם שירותי טיפול בקשישים בנוחיות ביתם או בבית החולים וכך להיות שם לצידם בכל צרכי היום יום. בנוסף אנו נעזור לכם לקבל החזרים מהביטוח המשלים על שירותי של מטפלת לקשישים בביתם. צרו קשר למידע נוסף באיזור מגוריכם.

טיפול בקשישים בבית החולים

פעמים רבות בעת החלמה מניתוח או בהתמודדות עם מחלה כרונית נאלצים בני משפחתנו לבלות זמן בבית החולים. בשל העומס הקיים על הצוות הרפואי קשה להם לספק השגחה נאותה וזמן תגובה מהיר לצרכיו של יקיר ליבנו. מטפלת בקשישים שהיא למעשה מטפלת סיעודית מנוסה נמצאת לצד בן משפחתכם כל הזמן ועונה בצורה מהירה ובהתבסס על ניסיון עשיר על כל צרכיו, מעדכנת את הצוות הרפואי על שינויים במצב הבריאותי ודואגת לעזור לו לאכול, להתקלח ולנוע ממקום למקום.

שירותי סיעוד נלווים

אנו מספקים מגוון רחב של שירותי סיעוד מגוונים על ידי מטפלות סיעודיות או אחיות פרטיות בפריסה ארצית מלאה. מרכז השירות שלנו זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ואנו ערוכים לענות על כל שאלה או בקשה תוך זמן קצר ברמה מקצועית גבוהה. להלן מגוון שירותי סיעוד שחברת אור בלב טיפול סיעודי מספקת

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט