מטפלות לקשישים בכפר סבא

כפר סבא ידועה באיכות החיים הנחשבת לאחת הטובות בארץ לא רק מבחינת רמת חיים אלא גם בגלל חוזק הקהילה. מטפלות לקשישים וחולים בעיר כפר סבא מבוקשות בתדירות גבוהה כדי שאפשר יהיה להשאיר את יקיריכם בביתם ולא לאשפז אותם אם זה לא חיוני. חברת אור בלב בע"מ מתמחה בהתאמת מטפל למטופל ותעניק לכם מטפלים סיעודיים ישראלים מנוסים אנו משתדלים שתקבלו את השירות הטוב והמקצועי ביותר מטפלים סיעודיים בעלי ידע ניסיון וותק על מנת שיקירכם יהיה בידיים טובות ולהעניק לכם כוח אדם מיומן ככל האפשר לשביעות רצונכם.

למה עדיפות מטפלות לקשישים בכפר סבא על פני אשפוז במוסד?

  • נוחיות של הטיפול בקשיש – כאשר הקשיש נמצא במוסד שבו הוא אחד מעוד כמה מאות הוא אכן יזכה ליחס נאות אבל לא אישי ונוח כמו מטפל אישי אשר צמוד אליו. אם מדובר במבוגר מתפקד ועצמאי זה אולי פחות בעייתי כמובן אך כאשר מדובר בקשיש עם בעיה רפואית או סיעודית נחוצה השגחה פרטית וטיפול מקצועי ביותר ולכן חשוב מטפל סיעודי מקצועי צמוד.
  • סביבה מוכרת עם בני משפחה, שכנים וחברים מסייעת לו יותר להרגיש טוב. כאשר משאירים את הקשיש בביתו הוא מרגיש טוב יותר בסביבה הטבעית שלו ובכך זה מגביר את המוטיבציה שלו להשתקם ולעזור לעצמו. זה משפר את מצב רוחו ומבחינה רגשית הוא מתפקד טוב יותר ונוטה פחות לדיכאון, אשר לצערנו  בגיל זה אנשים מרגישים לפעמים בעיה רגשית של הסתגלות לשלב זה של החיים.
  • קשר טוב יותר עם המשפחה ועדכון שוטף – כאשר יש מטפלות לקשישים בכפר סבא המטפלות בהם בביתם הן יכולות לעדכן את המשפחה ולדווח לה בצורה שוטפת בכל שלב על מצבו מאשר הצוות של מקום גדול שיודע עליו פחות.
  • בטיחות גדולה יותר בבית מאשר במקום גדול כמו בית אבות או מוסד סיעודי, וזה שומר עליו יותר מוגן בבית, במיוחד אם המטפלות מיומנות וקיבלו הכשרה מקצועית.

לבחור מטפלת נכונה לקשישים

התקשורת האישית של אחות פרטית בבית חולים מחייבת בדיקה כמו גם את הכימיה והתקשורת ביניהם. הרבה יותר חשוב מהכשרה מקצועית בלבד תוכלו ליהנות גם מתמיכה רגשית לקשיש בזכות התקשורת המשופרת וגם להעניק לו את כל תשומת הלב הראויה לו.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט