שירותי אחות לילה לבית חולים

אחות לילה לבית חולים תשגיח על המטופל כראוי ובעיקר – תאפשר לקרובי המשפחה לנוח מספר שעות. אין ספק שקשה לראות את היקרים לנו מכל מאושפזים בבית החולים, במיוחד כאשר מדובר בהורים. לעיתים זה מרגיש כאילו החלפנו תפקידים וכעת אנו המבוגר האחראי שצריך לשמור על בריאותם וביטחונם האישי. אם אחד מקרובי משפחתכם מאושפז בבית חולים ואתם צריכים מספר שעות הפסקה כדי להתרענן, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת הסיעוד אור בלב בע"מ. חברה זו מעסיקה צוות אחיות ישראליות אנושיות ומקצועיות הפועלות בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה לקהל לקוחותינו. וזאת, תוך קבלת החזרים מקופות החולים השונות.

שירותיה של אחות לילה לבית חולים

כאשר אנו מאחלים לסביבה הקרובה שלנו בשורות טובות, הכוונה היא כמובן לבריאות טובה ולנחת מבני המשפחה. עם זאת, המציאות מציגה בפנינו מצבים מורכבים למדי; מצבים הכוללים אשפוז ממושך של קרוב משפחה. כלומר, במידה וקרוב משפחה עובר אירוע לבבי, שבץ מוחי, ניתוח דחוף או שמא מדובר באירוע בריאותי אחר – מיד נלווה אותו לבית החולים לצורך טיפול דחוף.

במקביל לכך, חשוב לציין כי אשפוזים אלו יכולים להימשך תקופה ארוכה מעבר לצפוי. כדי לתמוך בקרוב המשפחה, קרוביו ישגיחו עליו בתורנויות שונות לאורך היום – בין אם מדובר בבוקר, בצהריים, בערב או בלילה. עם זאת, יש לכך השפעה רבה על שגרת חייהם של בני המשפחה המורחבת: החל ממחסור בימי עבודה ועד עייפות מתמשכת וחוסר ריכוז, אין ספק שמדובר במצב מורכב ביותר.

כדי להתמודד עם כך באופן המיטבי ביותר, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברות סיעוד מקצועיות ואמינות; חברה אשר תשלח עבורכם אחות לילה להשגחה על המטופל. במילים אחרות, כדי שתוכלו לישון לילה שלם ללא הפרעה או חשש, אחות סיעודית בעלת ניסיון בתחום זה תטפל בחולה ותפקח על כל חריגה או שינוי לאורך הלילה. 

להקל על המשפחה המורחבת

קרוב משפחה שלכם מאושפז בבית החולים תקופה ממושכת? חשוב לא להגיע לאפיסת כוחות, שכן אתם הסביבה התומכת והעיקרית שלו. במקביל לכך, וכדי לוודא כי הוא מקבל את מלוא תשומת הלב גם כאשר אתם לא לצדו, רצוי ליצור קשר עם אור בלב בע"מ. צוות האחיות שאנו מעסיקים מציעות טיפול מסור ומקצועי למטופלים בכל שעה ולכל חלקי הארץ – תוך הקלה משמעותית על המשפחה המורחבת שלו.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט