מטפלות לקשישים סיעודיים 24 שעות

השירות החשוב ביותר שאנחנו יכולים להעניק לבני המשפחה שלנו הוא דאגה מסביב לשעון כאשר הם נזקקים לכך. שירות מטפלות לקשישים 24 שעות הוא אחד השירותים שמעניקה חברת אור בלב בע"מ, חברה שהוקמה מדאגה לקשישים שזקוקים לעזרה ולהשגחה צמודה. אין פשרות על כוח האדם שמקדישים לכך, כאשר המטפלים מחויבים למקצועיות ולמתן שירות הכי טוב שיש באהבה ובאמפתיה. החברה מפקחת מקרוב על כל הטיפול שניתן לקשישים ובכך גם נותן שקט נפשי למשפחה ששוכרת את המטפלים בבני המשפחה.

כיצד יסייעו לכם מטפלות לקשישים 24 שעות?

  • השגחה אישית וצמודה להורים שלכם ולבני משפחה אחרים. בכך הם יוכלו לטפל בהם מכל בחינה שהיא, כולל סיעודית או רפואית. המטפלות ילוו אותם לכל הבדיקות והטיפולים ויישארו אתם בלילות כדי להשגיח שהכל עובר כשורה. אתם תהיו שקטים שהם בידיים טובות והם יטפלו בהם למענכם.
  • מילוי מטלות נוספות כמו ליווי אישי לכל מקום, גם לבלות זמן איכות עם חברים ולמקומות שאליהם אתם לא יכולים ללכת בגלל השעות שאתם צריכים להשקיע בעבודה ובמשפחה. כמו גם קניות וסידורים, ניקיונות ובישולים ובכך זכו גם להקלה מבחינת העומס המוטל עליכם בטיפול בבני המשפחה שלכם וגם בהוריכם. יש מי שדואג להם כשאתם רחוקים מהם והם בידיים טובות.
  • תמיכה נפשית ורגשית והקלה מהבדידות – קשישים מתקשים להסתגל לשינויים ולכן החיים לבד מקשים עליהם עוד יותר. הישארות בבית עם מטפלת צמודה מקילה על תחושת הבידוד שלהם אבל גם מונעת מהם את הצורך להסתגל למוסד לאשפוז או לדיור מוגן כאשר זה לא נחוץ.
  • בטיחות וביטחון. מטפלות לקשישים 24 שעות מעניקות לקשיש את הביטחון שהוא זקוק לו, ובכך מקטינות את סכנת התאונות וההיפצעות שאנחנו מכירים מגיל זה.

למצוא שירותי מטפלת צמודה נכונה לכם

שירותי כוח אדם טובים יתאימו לכם את המטפלות סיעודיות צמודות הנכונות למשפחה שלכם בהתחשב בכמה פרמטרים חיוניים כמו כימיה ותקשורת שתוכלו לפתח אתם, הכשרה מקצועית ומיומנות בכל מה שנדרש מהם לעשות. ניסיון חשוב מאוד אבל גם היכולות האישיות כמו הנכונות שלהם לתת שירות בחיוך ובנעימות חשובות מאוד במקרים כאלה.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט