השגחה פרטית בבית חולים

השגחה פרטית בבית חולים הינה הפתרון האופטימאלי לאחר ניתוח או בזמן אשפוז. באופן זה זוכה המטופל להשגחה הצמודה אשר לה הוא ראוי, כאשר בני משפחתו יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי יקירם נמצא בידיים טובות, מקצועיות ומסורות.

לא פעם זקוקים מטופלים אשר מאושפזים בבתי חולים, לשירותי טיפול כמו גם השגחה פרטית בבית חולים למספר שעות במהלך היום וגם לשעות הלילה, ולעיתים גם להשגחה מלאה של 24 שעות ביממה. במקרים כאלו נעזרים מטופלים רבים ובני משפחותיהם בשירותיה של אחות פרטית בבית חולים, אשר עבר הסמכה ומביאה עימה ידע מקצועי וניסיון רפואי, מיומנות עשירה במתן זריקות, בקיאות במכשירים הרפואיים אשר פועלים בחדר האשפוז, טיפול למניעת פצעי לחץ, עיסויים, חבישות ועוד.

מלבד אחיות מוסמכות ניתן תמיד גם להיעזר בשירות המסור של מטפלות סיעודיות אשר מיומנות אף הן במתן שירותי השגחה פרטית בבית חולים.

השגחה בבית חולים ע"י מטפלת פרטית

תפקידה של המטפלת המקצועית להשגיח על המטופל ולסייע לו בעת החלמתו, לוודא כי המכשירים פועלים כסדרם, ובין היתר גם במקרה של חולה מונשם. בעת הצורך תיידע המטפלת המיומנת את הצוות הרפואי בבית החולים על כל שינוי במצבו של החולה. בנוסף היא מסייעת למטופלים בכל המשימות הבסיסיות כמו ליווי לשירותים, אכילה, רחיצה והלבשה, מבלי שיזדקקו להמתין לבואם של אנשי הצוות בבית החולים אשר פעמים רבות כורעים תחת הנטל.

שירותי השגחה בבית חולים אינם עניין של מה בכך. הם דורשים ידע עשיר ומקצועיות רבה, לצד מיומנות גבוהה, וכך גם את היכולת החיונית ליצור קשר ידידותי ונעים עם המטופל. חשוב לדעת כי מבוטחים בחלק מקופות החולים נהנים מזכאות להחזר עבור הוצאות השגחה פרטית בבית חולים והטיפול של אנשי המקצוע הנחוצים להם.

חברת אור בלב מעסיקה צוות מובחר של אחיות פרטיות מוסמכות, ומטפלות סיעודיות ברמה הגבוהה ביותר. למידע נוסף אודות התנאים לזכאות וההסדרים עם קופות החולים, ולמידע אודות השירותים המקצועיים הניתנים באיזור מגוריכם, צלצלו אלינו עכשיו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

השגחה פרטית בבית חולים עם חברת אור בלב

השגחה פרטית בבית חולים תעניק את התמיכה הראויה למטופל. קרוב משפחה עבר לאחרונה ניתוח? האם הוא זקוק להשגחה בעת ההתאוששות שלו בבית החולים? מי מאתנו לא שמע על הצפיפות והעומסים הקיימים במערכת הבריאות הציבורית. כדי להקל על עומסים אלו כך שלא יבואו על חשבון אהוב ליבכם, אתם מוזמנים לפנות אל חברת אור בלב בע"מ. אנו מעניקים שירותי סיעוד מתקדמים, מקצועיים ומיידים בפריסה ארצית תוך זמינות גבוהה.

השגחה פרטית בבית חולים: לדעת לבקש עזרה

לדעת לבקש עזרה היא איננה משימה פשוטה: בין אם מדובר בהאצלת סמכויות בעבודה, פנייה אל בעל מקצוע או שמא מדובר בפעולה אחרת – חשוב ללמוד כיצד לשאול שאלה ולבקש סיוע. פעולה זו מקבלת חשיבות רבה כאשר מדובר בבריאות שלנו. במילים אחרות, כדי שהבריאות שלנו תחזור להיות איתנה – עלינו לבדוק אותה ולהיות ערניים לכל שינוי.

בהתאם לכך, וכאשר אחד מקרובי משפחתנו מתאשפז בבית חולים, חשוב שנהיה עבורו הקול והעיניים לכל מקרה חריג. למה הכוונה? בין אם הוא עומד בפני הליך רפואי או שמא הוא יצא מניתוח ומתאושש ממנו, חשוב לפקח על כל על שינוי או חריגה מהנורמה במצב בו הוא נמצא. עם זאת, ובשל הקושי להשגיח עליו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, חשוב לדעת לבקש עזרה – ולפנות אל חברת סיעוד אשר תסייע לכם בכל שאלה.

מחפשים אחר גורם רפואי מוסמך אשר ישגיח על קרוב המשפחה המאושפז? אין מה לחשוש! חברות סיעוד רבות מעסיקות אחיות פרטיות סיעודיות; אחיות המחזיקות בניסיון רב בטיפול ובהשגחה על מגוון רחב של מטופלים. החל מידע רפואי מרשים, האכלת המטופל, חבישת האזור בגוף שנותח ועד שמירה על הניקיון האישי של המטופל – פעולות אלו ורבות אחרות תבצע האחות תוך הבנה וערנות רבים.

לטפל ולהשגיח על המטופל

אין בושה בבקשה לעזרה. משגיחים ימים ארוכים על קרוב משפחה המאושפז בבית חולים? כדי להקל עליכם ועל המטופל כאחד, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת אור בלב בע"מ. חברה זו מתמחה בשירותי טיפול סיעודי והשגחה על חולים וקשישים כאחד. כל זאת, תוך ליווי צמוד של צוות אחיות ומטפלות ישראליות מקצועיות ואנושיות. מעבר לכך, חשוב להדגיש כי עבור שירותים אלו תוכלו לקבל החזרים כספיים מקופות החולים.

שתף אותנו עם:

מידע נוסף בנושא

השגחה פרטית מאחות בבית חולים

בין אם מדובר במספר שעות במהלך הלילה, בלילה שלם או לאורך אשפוז ממושך – השגחה פרטית בבית חולים משפרת לאין ערוך את איכות חיי המטופל. כמו כן, היא מקלה על הדאגה ורגשות האשמה של בני המשפחה, שאינם יכולים להיות לצידו. חברת אור בלב מודעת לכך שהצוות הרפואי של בית החולים, ברוב המקרים, אינו מסוגל לתת ליווי צמוד לחולים, גם אלה הזקוקים לליווי כזה. מטפלת, או אחות צמודה יכולות לתת את המענה הדרוש.

השגחה פרטית בבית חולים – מדוע כדאי להזמין שירות כזה?

גם קופות החולים כבר הבינו, שהמטופלים זקוקים לעיתים קרובות לסיוע פרטי בעת אשפוז בבית חולים. לכן במקרים רבים אפשר לקבל מקופות החולים החזר על ליווי שכזה.

קופות החולים תומכות ברעיון ההשגחה הפרטית מהסיבה  עקב העומס שמערכת הבריאות בישראל מאופיינת בו. גם כשמדובר בחולים הזקוקים לטיפול צמוד, זה לא תמיד מתאפשר. בני המשפחה מודאגים ואינם יכולים לעזוב את כל עיסוקיהם ולהיות בבית החולים, מה שמעיק עליהם וגורם ללחץ.

החל במתן זריקות, השגחה על מטופל שמחובר למכונות וכלה בהפגת הבדידות והחרדה ושיחות עם הצוות הרפואי להבנת מצבו של המטופל – אחות פרטית דואגת לכל.

מתי כדאי להזמין שירות השגחה פרטית בבית חולים?

לרוב, מזמינים השגחה עבור מטופל שעבר טיפול רפואי מורכב, כמו ניתוח, שאחריו המטופל עשוי להיות חלש, מרותק למיטה, או לסבול מכאבים עזים.

במידה והמנותח הוא אדם קשיש – עשויות להתלוות לתופעות הנ"ל גם תופעות כמו בלבול, חרדה וחוסר התמצאות – בגלל תרופות ההרדמה ומשככי הכאבים.

אחות פרטית משגיחה על מטופל כזה, מסייעת לו בפעולות היומיומיות, שהוא אינו מסוגל לבצע בעצמו, מזעיקה את הצוות הרפואי במידת הצורך ומסייעת להרגעת המטופל ובני משפחתו.

חברת אור בלב מציעה שירותי השגחה פרטית בבית חולים לאשפוזים ארוכים, ללילה בודד, או אף לכמה שעות במהלך היום. צוות החברה כולל מטפלות ומטפלים סיעודיים ואחיות מוסמכות. כולם ערוכים ומוכנים לתת מענה תוך כמה שעות. אנו פועלים מסביב לשעון, כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור גם לכם.

מקרים המחייבים השגחה פרטית בבית חולים.

טיפולים רפואיים מורכבים כדוגמת ניתוחים מסויימים מחייבים השגחה פרטית בבית חולים. ההשגחה על המחלים נעשית באמצעות אח או אחות רפואיים. הם נמצאים בסביבתו של המחלים במהלך כל שעות היממה ומסייעים לו בכל מה שמבקש, עוקבים אחרי המכשירים הרפואיים חבישות סיוע במתן תרופון מזון ועוד. למטפלים יש הכשרה רפואית מקצועית, הם עברו קורסי החייאה התנסו במחלקות השונות ומכירים את התחום על בוריו כמו בדיוק כמו האחיות שנמצאות במחלקות השונות של בתי החולים. אם הנכם מעוניינים בשירות השגחה פרטית בבית חולים, תוכלו לפנות אל חברת אור בלב, המספקת שירותים סיעודיים בבית ובבתי החולים.

זכאות להשגחה פרטית בבתי חולים .

בביטוחים המשלימים יש אפשרות לקבל החזר על מקרים מסויימים של טיפולים רפואיים. עיקר המקרים בהם השגחה פרטית בבית חולים בלתי נמנעת הם במקרים בהם בוצעו ניתוחים להוצאת גידולים, ניתוחים אורטופדיים מורכבים, כירוגיה, ניתוחי ריאות וחזה, ניתוחי ראש, וניתוחים ברחם בהם ההחלמה קשה. בנוסף לכך, במקרים בהם החולה מגיע עם מצב רפואי כזה שאינו מאפשר לו תפקוד מלא כמו דימנציה. שילוב של ניתוחים חומרי הרדמה ודמנציה יכולים ליצור בלבול וחוסר יציבות אצל המחלים מצב שמצריך השגחה צמודה של צוות רפואי. ישנם מקרים קלים יותר אך בגלל גיל או מצב הנפשי של המטופל יש לדאוג להשגחה פרטית בבית חולים.

חשיבות השגחה פרטית לתהליך ההחלמה.

אנשים הנעזרים בהשגחה פרטית בבתי חולים נהנים מטיפול רפואי צמוד, הקפדה על נטילת תרופות, בדיקה קבועה של המכשירים אליהם הם מחוברים ועוד. ההחלמה שלהם יותר קלה נפשית ופיזית. במידה ומצבם מאפשר המטפלים יוצאים איתם לאוויר הפתוח להתאוורר משגרת בית החולים. הם מתחזקים ומתעודדים. ויודעים שיש מישהו לידם שאחראי לתת להם את כל מה שיבקשו. הבריאות של כולנו אינה מובנת מאליה. לכן עלינו לעשות כל שניתן כדי להחלים מהר ולשפר את  הבריאות ולחזור לחיי שיגרה תקינים ובריאים. השגחה פרטית בבית חולים בהחלט תורמת לשיפור המצב ולתחושת הביטחון האישי. אם ברצונכם לקבל שירות של השגחה פרטית בבית חולים, פנו עוד היום אל חברת אור בלב, המספקת שירותים מקצועיים בתחום זה.

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט