מטפלות לקשישים בקרית גת

מטפלות לקשישים בקרית גתלאחרונה אנחנו שומעים יותר על מקרים שבהם קשישים לא קיבלו את הטיפול הסיעודי הראוי וזה קורה משום שלא התאימו להם את השירות הנכון. מטפלות לקשישים בקרית גת הן למעשה הפתרון הנכון לאנשים מבוגרים שזקוקים לשירות סיעודי, מכל הבחינות. חברת אור בלב בע"מ שהוקמה בגלל היכרות קרובה עם הצורך בטיפול מסור וקשוב שיהיה אחראי ואישי, מבטיחה למטופלים את תשומת לב הראויה להם ואת כל המקצועיות של המטפלים והאחיות שהיא מעמידה לרשות המשפחות. זוהי הדרך הנכונה לטפל ביקירינו בגלל בעיות רפואיות.

מטפלות לקשישים בקרית גת מתאימות לכם מכל הסיבות הנכונות

  • טיפול אישי – להבדיל ממוסדות סיעודיים המטפלות בבית נותנות לקשישים יחס אישי אחד על אחד, ואינן מסירות אחריות מעצמן כדי להטיל אותה על איש סגל אחר. הטיפול צמוד כל הזמן מבלי להזניח.
  • היכרות קרובה שמקילה על חרדת הקשיש – קשישים זקוקים לקביעות עם אנשים שמטפלים בהם וככל שהם מכירים מקרוב את המטפלים כך הם מרגישים נוח יותר. זה מונע מהם חרדה וחוסר ביטחון ואפילו עצבנות. הם מרגישים ביטחון עצמי גדול יותר לסמוך על מטפלים שנמצאים אתם כל הזמן.
  • טיפול בבית עדיף על מוסד – גם קשישים סיעודיים יכולים לחיות בבית אם הם אינם זקוקים לטיפול רפואי מורכב ולהצמדה למתקנים וציוד רפואי יקר. בבית הכי נוח להם, במיוחד אם הם גם לוקים בזיכרונם ומתקשים להתמצא בסביבה, לפחות בבית הכי נוח להם והם מכירים בכל זאת את הסביבה כמה שאפשר.
  • מטפלים בבית מתאימים גם לתקופות קצרות – טיפול סיעודי בבית מתאים גם אם מדובר בתקופה קצרה שבה אין צורך לטלטל את הקשיש מחוץ לבית לסביבה לא מוכרת.
  • נוחיות למשפחה – זה נוח מכל הבחינות למשפחה כשיש מישהו שצמוד לקשיש ומקל עליה את הטיפול והדאגה ליקירם. חברת אור בלב בע"מ מעמידה לרשותכם את כוח האדם המיומן ביותר.

מטפלים בבית הם הקלה גדולה

הרבה יותר מאשר מוסדות סיעודיים, מטפלים סיעודיים כמו גם מטפלות לקשישים, מצליחים לשמר למענם את האווירה ולשמור על סביבה מוכרת שעוזרת להם להחלים. את השנים הקשות שבהן הם זקוקים לעזרה הם יכולים לעבור בנחת בבית כאשר הם אלה שנשארים בחדרם ובביתם, מוקפים במשפחתם ונתמכים על ידי מלווה קבועה.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט